تبریز- دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد درحالی با برتری تیم خوزستانی به پایان رسید که افشین قطبی بعداز گل تیمش به تراکتور شادی خیلی عجیبی داشت و به شدت از این پیروزی خوشحال بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت و این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به نفع تیم فولاد به پایان رسید.

یکی از هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی در جریان این بازی با فولاد دچار عارضه قلبی شد و سکته کرد، هنوز از وضعیت این هوادار خبری در دست نیست.

اسلامی خواه و محمدرضا مهدی ‌زاده بعد از تعویض به روی نیمکت تیم تراکتورسازی نرفته و راهی رختکن شدند.

نیمکت نشینی اشکان دژاگه یکی از موضوعات عجیب بازی امروز تیم تراکتورسازی بود. مشخص نیست نیمکت نشینی این بازیکن دلیل فنی داشت یا به خاطر مسائل انضباطی اشکان دژاگه نیمکت نشین شده بود.

دیدار دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد درحالی با برتری تیم خوزستانی به پایان رسید که افشین قطبی بعداز گل تیمش به تراکتور شادی خیلی عجیبی داشت و به شدت از این پیروزی خوشحال بود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان در نخستین بازی خود با سرمربیگری افشین قطبی، تراکتورسازی را در تبریز شکست داد.

تراکتورسازی که می‌توانست با غلبه بر فولاد خوزستان، موقتاً جای پرسپولیس را در رتبه سوم جدول بگیرد، مقابل شاگردان افشین قطبی شکست خورد و نیم‌فصل اول را با ۲۶ امتیاز و در جایگاه چهارم جدول به پایان رساند.

قطبی هم در پیروزی در نخستین بازی خود با فولاد، این تیم را تا رده هفتم جدول بالا آورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )