ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پارس جنوبی ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ،‌ ایرج عرب، سرپرست جدید باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر یک این تیم مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و دیدید که خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم. بچه‌های ما همه توان خود را به کار گرفتند و تیم مقابل هم خوب بازی کرد. هواداران هم سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

وی در مورد نقل و انتقلات تیم پرسپولیس در نیم‌فصل و اینکه چه اقداماتی انجام خواهیم شد، تصریح کرد: ما دو جلسه خوب با برانکو داشتیم و تعامل خوبی هم برقرار شد. برانکو انسان منطقی و خوبی است و از فردا اقدامات لازم را برای نقل و انتقالات با سرعت انجام خواهیم داد، البته با تعامل کامل با برانکو.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا اعضای جدید هیئت مدیره این باشگاه انتخاب شده‌اند یا خیر؟ عنوان کرد: خیر، اما فکر می‌کنم هفته آینده این اتفاق بیفتد.

عرب درباره مشکلات مالی این باشگاه و میزان پرداختی به بازیکنان یادآور شد: من روز چهارشنبه با بچه‌ها صحبت کردم و شفاف مسائل مالی را به آنها توضیح دادم. خدا را شکر بازیکنان هم حرف‌های من را قبول کردند. فردا به بازیکنان پول خواهیم داد و فکر می‌کنم میزان پرداختی به بازیکنان به ۴۰ درصد خواهد رسید.

وی در مورد مسائل داوری و اینکه اشتباهات در چند هفته اخیر به ضرر پرسپولیس بوده است،‌ گفت: در مورد مسائل داوری اجازه بدهید صحبت نکنم،‌ اما مطمئن باشید اگر مشکلی باشد از مراجع ذی‌صلاح پیگیری و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بیانیه کارلوس کی‌روش به مربیان لیگ برتری و اینکه نامی از برانکو در بین مربیان برده نشده است،‌ عنوان کرد: جای مطرح کردن این موضوعات اینجا نیست. اجازه بدهید وارد حاشیه نشویم و کارمان را انجام دهیم. آن چیزی که مربوط به باشگاه باشد و احساس کنیم حق باشگاه در آن ضایع خواهد شد را پیگیری خواهیم کرد، اما از مسیر و راه قانونی.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.