کاظم فرحانی، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان نفت در بازی با سایپا از جان مایه گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آبادان، کاظم فرحانی که به جای سرجیو در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل سایپا شرکت کرده بود، اظهار داشت: بازی سختی بود. انتظار داشتیم دیدار سختی در پیش داشته باشیم. باید از طالب ریکانی کاپیتان تیم و سایر بازیکنان تشکر کنم که از جان مایه گذاشتند. شرایط سختی داشتیم، اما خدا را شکر با تلاش بازیکنان، درایت کادر فنی و دعای خیر دوستانی که قلب‌شان با ما بود، سه امتیاز این مسابقه را گرفتیم. دو ماه استراحت داریم و امیدوارم نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را بهتر و بهتر کنیم. حتماً سه تا چهار بازیکن به تیم اضافه می‌کنیم تا روند قابل قبولی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود اکبر ایمانی قصد جدایی از باشگاه صنعت نفت را دارد، گفت: ایمانی بازیکن بزرگی است، اما بزرگتر از صنعت نفت نیست. در این باشگاه، افراد بزرگی چون قاسمپور و دهداری حضور داشتند. ایمانی به مدت یک سال با باشگاه صنعت نفت قرارداد دارد و باید یک سال با ما کار کند. اگر شرایط به گونه‌ای پیش رفت که ماندنش در تیم امکان پذیر نبود، ما هم شرایط خود را داریم. اگر بازیکنی مورد نظر کادر فنی باشد و کارایی بهتر و بیشتر از ایمانی داشته باشد، ابتدا منافع تیم را در نظر می‌گیریم و بعد منعفت بازیکن را. این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد، نه بازیکن.

مربی صنعت نفت در این باره که غیبت کرار جاسم روی عملکرد این تیم تأثیرگذار بود، تصریح کرد: شکی در این نیست که کرار بازیکن بزرگی است، اما نفت آبادان متکی به بازیکن نیست. بازیکنانی چون سلمانی، جبیره و غبیشاوی داریم و ریکانی که گل سرسبد آنهاست. روند رو به رشد صنعت نفت متکی به یک بازیکن نیست.

فرحانی درخصوص شرایط حسین بغلانی گفت: امیدوارم این مشکل با درایت مدیریت و سرمربی صنعت نفت برظرف شود. بغلانی بازیکن بزرگی برای آبادان است و برای صنعت نفت زحمت کشید. امیدوارم این ماجرا ختم به خیر شود.

وی درخصوص شعار هواداران علیه خودش اظهار داشت: ما همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. نظرات مختلف است،‌ اما من این پیروزی را به این دوستان هم تبریک می‌گویم. آنها هم ناراحت بودند، اما خدا را شکر با خوشحالی به خانه بازگشتند.

مربی صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که آیا ایمانی قرار است با علی عبدالله‌زاده،‌ بازیکن تراکتورسازی معاوضه شود یا خیر، گفت: حتماً در نقل و انتقالات نیم‌فصل در چند پُست بازیکن می‌گیریم. عبدالله‌زاده بازیکن خوبی بوده و بچه آبادان است، اما ایمانی با باشگاه قرارداد دارد و ما قصد مبادله و معاوضه نداریم. اگر قرار است بازیکنی بگیریم، چنین کاری انجام می‌دهیم، اما معاوضه نمی‌کنیم. فکر نمی‌کنم شرایط به گونه‌ای باشد که بازیکن معاوضه کنیم.

فرحانی افزود: دوست داریم بازیکنی در صنعت نفت بازی کند که دلش با ما باشد. اگر چنین شرایطی نباشد، باید شرایط ما را بپذیرد. ممکن است پس از بازگشت سرجیو به ایران و در چند روز آینده، وضعیت ایمانی اعلام شود. باشگاه تصمیم گرفته شرایط صنعت نفت را بهتر کند و بازیکنان باکیفیتی بگیرد تا در نیم‌فصل دوم استرس کمتری داشته باشیم.

وی درباره عدم استفاده از محمد دریس، دروازه‌بان ذخیره صنعت نفت اظهار داشت: در ابتدای فصل، من بیش از همه به خاطر دریس زیر فشار بودم. همه می‌گفتند او در حد دروازه‌بان دوم و تیم صنعت نفت نیست. با این حال به او ایمان داشتم. دریس هر زمان که شرایطش فراهم باشد، در دروازه قرار می‌گیرد. گردان دروازه‌بان کمی نیست. دریس روز به روز بهتر رشد می‌کند و هر زمانی که شرایط برای او مهیا باشد، نام‌ها تفاوتی برای ما ندارند. ما دو دروازه‌بان جوان دیگر هم داریم و مشکلی در دروازه نخواهیم داشت.

مربی صنعت نفت در مورد عملکرد ضعیف بالوتلی خاطرنشان کرد: هر کسی که در تمرینات شرایط بهتری داشته باشد، از او استفاده می‌کنیم. بالوتلی در تمرین شرایط خوبی داشت. او تلاش خود را می‌کند، اما اعضای کادر فنی، او و سایر بازیکنان را آنالیز خواهند کرد و بهترین تصمیم را می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.