روزبه چشمی، مدافع تیم فوتبال استقلال معتقد است که قوانین داوری برای این تیم متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، روزبه چشمی درباره تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل پدیده خراسان اظهار داشت: ما باید در هر پنج بازی اخیر به پیروزی می‌رسیدیم. مگر می‌شود داور اینقدر راحت خطای هند بگیرد؟ توپ به صورت اتفاقی به دست اللهیار صیادمنش برخورد کرده و داور می‌گوید قانون می‌گوید این حرکت کارت زرد دارد. مطابق چه قانونی گل ما را آفساید گرفتند؟ از انتهای زمین مشخص بود که آفساید نبود.

وی ادامه داد: طارق همام را زدند و فکر کنم استخوانش پریده باشد. داور چهارم گفت همام را زدند، اما داور خطایی نگرفت. زاهدی‌فر در این صحنه آوانتاژ داد، اما می‌توانست پس از توقف بازی به بازیکن پدیده کارت زرد نشان دهد. انگار قوانین داوری برای استقلال فرق می‌کند.

مدافع تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه همه می‌دانند داوری‌ها به ضرر آبی‌پوشان است، تصریح کرد: ما ابتدای فصل بدشانس بودیم و خودمان هم بد بودیم، اما می‌توانستیم در چند بازی به پیروزی دست یابیم که سه امتیاز را از ما گرفتند. مقابل سپاهان پنالتی ما را اعلام نکردند، دقیقه ۸۹ گل خوردیم و باختیم. در دیدار مقابل تیم‌های فولاد، سایپا و پدیده هم داوری به ضرر استقلال بود.

چشمی با اشاره به قضاوت زاهدی‌فر در بازی استقلال - استقلال خوزستان گفت: او داور بازی ما و استقلال خوزستان بود که ما یک بر صفر جلو بودیم. او اواسط نیمه اول گفت که زمین خطرناک است و بازی را متوقف کرد. مگر می‌شود این اتفاق رخ دهد؟ داور تیم حریف را با این تصمیم از فشار خارج کرد. این اتفاقات برای ما خسته‌کننده شده است. برای مردم هم عادی شده که یک صحنه را برای حریف پنالتی می‌گیرند و برای ما نمی‌گیرند.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به نفع پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم از تیمی نام ببرم، اما انگار قوانین داوری برای ما نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت است. باید کتاب قانون داوری را از انتها به ابتدا بیاییم! مگر می‌شود داور مقابل این همه تماشاگر در ورزشگاه آزادی چنین تصمیماتی بگیرد؟ نمی‌گوییم به نفع ما سوت بزنند، بلکه مطابق قانون رفتار کنند و قوانین برابر باشد. نه اینکه اینقدر راحت گل ما را به اشتباه آفساید بگیرند و گل آفساید حریف را سالم اعلام کنند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه تابش، مدیرعامل سپاهان گفته بود قهرمانی برای یک تیم در نظر گرفته شده و سایر تیم‌ها باید برای نایب‌قهرمانی تلاش کنند، گفت: شواهد همه چیز را نشان می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.