یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: برای ما گرفتن یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی و خارج از خانه خوب بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: باید از هواداران‌مان تشکر کنم که از راه دور به تهران آمدند و تیم را تشویق کردند. شهرداری هم برای هماهنگی این کار خیلی کمک کرد. به نظرم در بازی هم موقعیت زیادی به دو تیم نرسید و دو تیم به کار هجومی حریف فضا نمی‌دادند.

برای ما گرفتن یک امتیاز از استقلال در آزادی خوب بود وی افزود: برای ما گرفتن یک امتیاز از استقلال در ورزشگاه آزادی و خارج از خانه خوب بود. به نظرم حساسیت بازی بسیار زیاد بود، چون ما در کورس بالای جدول هستیم و استقلال هم در سه بازی برنده شده بود. همه فکر می‌کردند این بازی جذاب می‌شود، اما فکر می‌کنم حساسیت بازی زیاد بود. تمرکز دفاعی و گل نخوردن موضوعی بود که دو تیم روی آن بیشتر کار کردند.

خلعتبری مغز متفکر تیم ماست و دوست دارد تا آخر بازی در زمین باشد سرمربی تیم فوتبال پدیده درباره اینکه محمدرضا خلعتبری پس از تعویض ناراحت بود، گفت: خلعتبری دوست دارد تا آخر بازی در زمین باشد باشد و تیم را کمک کند. من این حس او را درک می‌کنم و فکر کنم بیشتر از خودش شاید ناراحت بوده است. او مغز متفکر تیم ماست و من از او تشکر می‌کنم و فکر کنم چون می‌خواست به تیم بیشتر کمک کند، ناراحت بود.

از نتیجه راضی‌ام اما از شکل بازی نه گل‌محمدی با حضور در نشست خبری در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی جذابی نبود و من فکر می‌کنم دلیل آن هم حساسیت بالای این مسابقه بود. هر دو تیم به سه امتیاز این مسابقه نیاز شدیدی داشتند و همین مسئله باعث شد که این موضوع در کیفیت فنی دو تیم تأثیر بگذارد. در هر صورت گرفتن یک امتیاز در ورزشگاه آزادی مقابل تماشاگران استقلال نمی‌تواند نتیجه بدی برای ما باشد. ما در این مسابقه خیلی کم موقعیت به حریف دادیم و چند موقعیت گل خوب هم خلق کردیم. از نتیجه راضی‌ام، اما از شکل بازی راضی نیستم، چرا که اعتقاد دارم می‌توانست از این جذاب‌تر باشد.

کار بازیکنانم در نیم‌فصل اول واقعاً بزرگ بود وی اضافه کرد: در هر صورت نیم‌فصل تمام شد و بازیکنان ما خیلی تلاش کردند تا این ۳۱ امتیاز را کسب کنند، آن هم با وجود مشکلات زیادی که داشتند. واقعاً کارشان بزرگ بود. با تمام وجود از آنها تشکر می‌کنم و تشکری هم از هواداران دارم که در طول نیم‌فصل و همچنین بازی امروز به بهترین شکل ما را مورد حمایت قرار دادند. در کل از تمام کسانی که ما را در نیم فصل اول حمایت کردند قدردانی می‌کنم.

فعلاً نیازی به اضافه شدن بازیکنی جدید نمی‌بینم گل‌محمدی درباره اینکه آیا در نیم‌فصل بازیکنی را جذب خواهند کرد یا نه، یادآور شد: عملکرد بازیکنان ما در نیم‌فصل اول راضی‌کننده بود، ضمن اینکه ما برای جذب بازیکنان باید وضعیت مالی باشگاه را بررسی کنیم. اگر بودجه باشگاه اجازه بدهد بازیکن اضافه می‌کنیم، اگرچه فعلاً من نیازی به اضافه شدن بازیکنی نمی‌بینم. در نیم‌فصل آنالیز بیشتری روی تیم‌مان خواهیم داشت تا اگر لازم شد بازیکن جدید جذب کنیم.

بازیکنانم نشان دادند که می‌خواهند بزرگ فکر کنند سرمربی تیم فوتبال پدیده در واکنش به این موضوع که تیمش در سخ فصل گذشته به زحمت در پایان فصل حدود ۳۴ امتیاز را کسب می‌کرد، اما در نیم‌فصل جاری موفق شد ۳۱ امتیاز کسب کند، گفت: در هر صورت نتایج به دست آمده حاصل تلاش همه‌ی مجموعه ماست. همان‌طور که گفتم بازیکنان با مشکلاتی که داشتند توانستند کار بزرگی کرده و ۳۱ امتیاز به دست آورند و از آنها باید تشکر کرد. دلیل اصلی این اتفاق هم انگیزه زیاد بازیکنان برای پیشرفت بود. آنها نشان دادند که می‌خواهند بزرگ فکر کرده و خود را در جمع بازیکنان بزرگ کشورمان قرار دهند. به‌هرحال ما باید تلاش کنیم که این روند در نیم‌فصل دوم ادامه پیدا کند، اما نمی‌دانم حالا مشکلات ما برای نیم‌فصل دوم حل خواهد شد یا نه. در حال حاضر یک بخش خصوصی امکان دارد سهام باشگاه را بخرد، که هنوز قطعیت پیدا نکرده است. منتظریم تا سرنوشت مالکیت باشگاه مشخص شود.

عملکرد مدیران در نیم‌فصل به مراتب از کادر فنی سخت‌تر است وی در ارتباط با اینکه آیا نگران نیست تیم‌های بزرگ مدعی لیگ برتر بازیکنان تیمش‌ را در نیم‌فصل وسوسه کرده و آنها را به خدمت بگیرند، تصریح کرد: عملکرد مدیران در نیم‌فصل به مراتب از کادر فنی سخت‌تر است. اولاً اینکه باید آنها شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان در تیم بمانند، در کنار این مسئله باید شرایط برای جذب بازیکن نیز فراهم شود. قطعاً در نیم‌فصل دوم تیم‌ها سخت‌تر امتیاز از دست خواهند داد و ما باید در شرایط به مراتب بهتری نسبت به قبل وارد مسابقات شویم. در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ روز لیگ تعطیل است و در این مدت ما باید بهترین دوران آماده‌سازی را از هر لحاظ پشت سر گذاشته و نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت‌مان را تقویت کنیم.

قهرمان شدن امکانات و چیزهایی می‌خواهد که ما نداریم گل‌محمدی در پایان راجع به اینکه پیش از این استقلال خوزستان همین مسیر را طی کرده و قهرمان لیگ شده است و فکر می‌کند پدیده هم می‌تواند این موفقیت را به دست آورد، اظهار داشت: قهرمان شدن یکسری امکانات و چیزهایی می‌خواهد که ما نداریم. در حال حاضر مشکلات مالی ما زیاد است و باشگاه تلاش می‌کند تا این مسئله را برطرف کند. ما برای سه امتیاز هر بازی نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم، اما سخت است که با این امکانات قهرمان شویم. اول باید در باشگاه سرمایه‌گذاری کنیم و خیلی امکانات به وجود بیاوریم که این مسئله قطعاً زمانبر خواهد بود. آنچه مشخص است بازیکنان ما آرزوهای بزرگ دارند و همه تلاش خود را خواهند کرد تا در پایان فصل عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.