فوتبال جهان – سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ برای آماده نگه داشتن بازیکنانش در برهه پرفشار لیگ برتر، برنامه سختی در نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، ژوزه مورینیو به بازیکنان منچستریونایتد گفته است که در روز کریسمس هم باید تمرین کنند و ساعت ۴ عصر به وقت محلی در زمین تمرینی حاضر باشند، تصمیمی که ممکن روابط نه چندان دوستانه موجود میان او و بازیکنانش را بیش از پیش خراب کند.

بازیکنان من‌یونایتد امیدوار بوند که حداقل روز کریسمس تعطیل باشند تا بتوانند جشن سال نو را در کنار خانواده‌ها و عزیزان خود سپری کنند اما مورینیو که از عملکرد آنها تا این مقطع از فصل راضی نیست، قصد دارد در روز کریسمس نیز شاگردانش را به زکمین تمرینی کارینگتون بکشاند.

برنامه او این است که بازیکنانش را پس از تمرینات نوبت عصر به هتل لاوری ببرد تا آنها شام را کنار هم صرف کنند و شب را نیز در آنجا سپری کنند.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد در این باره گفت: زمانی که سرالکس فرگوسن هم سرمربی تیم بود، بازیکنان عادت کرده بودند که در روز کریسمس یک جلسه تمرینی در نوبت صبح انجام دهند و بعد به خانه‌های‌شان بروند و بقیه روز را در کنار خانواده‌های‌شان سپری کنند و برای جشن سال نو و صرف شام در کنار آنها باشند. کریسمس امسال اما برای بازیکنان منچستریونایتد خیلی مفرح نخواهد بود. آنها احتمالاً قبل از تمرین کمی پاستا می‌خورند و تا صبح روز بعد را تنها در اتاق‌های‌شان در هتل لاوری سپری می‌کنند.

در همین حال گفته می‌شود که مورینیو خودش قصد دارد که در روز بیست و سوم دسامبر (دو روز قبل از کریسمس) به پرتغال پرواز کند و دو روزی را در کنار خانواده‌اش سپری کند تا و روز ۲۵ دسامبر با یک جت شخصی به انگلیس برگردد. او در اولین فصل مربیگری‌اش در منچستریونایتد هم از بازیکنانش خواست که در روز کریسمس تمرین کند اما مدیران باشگاه با خواسته‌اش مخالفت کردند و دلیل آن را مشکلات موجود در تأمین ملزومات برگزاری یک جلسه تمرینی از حضور نظافتچی‌های زمین تمرینی کارینگتون گرفته تا مسئولان برق و تدارکات و ... دانستند. حتی لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی سابق منچستریونایتد هم که به سختگیری و انضباط معروف است هم در روز کریسمس به بازیکنان این تیم استراحت داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.