تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر برابر تیم پدیده به نتیجه تساوی رسید تا بعد از سه برد متوالی، توسط شاگردان یحیی گل‌محمدی متوقف شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز پنجشنبه به مصاف تیم پدیده رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا استقلال بعد از سه برد پیاپی متوقف شود.

این مسابقه که دیدار معوقه هفته دوازدهم بود و در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

تیم فوتبال استقلال این مسابقه را با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، علی کریمی، فرشید باقری (۳۹ - نیومایر)، طارق همام، فرشید اسماعیلی (۸۱ - مرتضی تبریزی)، وریا غفوری و روح الله باقری (۵۹ - اللهیار صیادمنش) آغاز کرد. با بازگشت پژمان منتظری و سیدمهدی رحمتی به ترکیب اصلی استقلال، این تیم با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی با سپیدرود به میدان رفت.

بازی در نیمه اول با برخورد زیاد بازیکنان دو تیم همراه بود. برنامه استقلال در این بازی پِرس کردن تیم پدیده بود و همین برنامه وینفرد شفر باعث شد تا پدیده مثل مسابقات قبل نتواند از زمین خودش بازیسازی کند و توپ را به گردش در بیاورد.

حساسترین صحنه نیمه اول ضربه کاشته محمدرضا خلعتبری بازیکن پدیده در دقیقه ۱۳ بود که ضربه او با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به اوت رفت. در دقیقه پایانی نیمه هم طارق همام بازیکن عراقی استقلال با فرار از سمت راست دفاع پدیده تا محوطه جریمه حریف پیش رفت و در حالت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه او توسط دروازه بان پدیده مهار شد.

در دقیقه ۳۹ فرشید باقری هافبک استقلال به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و جایش را به مارکوس نیومایر داد. تیم پدیده هم یک تغییر داشت و در دقیقه ۴۴ مهدی خانی به جای حسین مهربان به زمین رفت.

در نیمه دوم استقلال کار را بهتر شروع کرد و ادامه داد. نیومایر می توانست در دقیقه ۴۹ استقلال را از حریفش پیش اندازد ولی ضربه آرام او توسط دروازه بان پدیده مهار شد.

همچنین طارق همام در دقیقه ۶۷ صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت ولی شوت محکم او در مسیری متفاوت از دروازه پدیده، به بدن بازیکن استقلال برخورد کرد و ثمری نداشت.

شفر برای افزایش قدرت حمله تیمش اللهیار صیادمنش را به جای روح الله باقری وارد زمین کرد تا فشار حملات آبی پوشان بیشتر شود. صیادمنش حتی در دقیقه ۷۹ توانست برای آبی پوشان گلزنی کند ولی قبل از آن کمک داور پرچمش را به نشانه آفساید بالا برده بود. صیادمنش البته در دقیقه ۸۸ بازی با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

پدیده هم باوجود فشار تیم استقلال چشم به ضد حملات داشت و موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه حریف ایجاد کرد اما تلاش بازیکنان دو تیم در نهایت ثمری نداشت و بازی با همان تساوی بدون گل تمام شد.

پدیده با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد. استقلال هم با ۲۵ امتیاز در همان رده پنجم باقی ماند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )