محمد شادکام، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم تأکید کرد که این تیم می‌تواند در آخرین بازی نیم‌فصل اول، از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

محمد شادکام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم در آستانه دیدار با پرسپولیس گفت: خوشبختانه تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و در لیگ امسال هم نتایج خوبی گرفته‌ایم. شرایط روحی بازیکنان هم خوب است و همه ما انگیزه زیادی برای بازی با پرسپولیس داریم. امیدوارم که در این بازی نتیجه خوبی بگیریم و نیم‌فصل اول با شرایطی خوب برای ما به پایان برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تقابل با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برای آنها چالش سختی محسوب خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: پرسپولیس جزو تیم‌های پرقدرت فوتبال ایران است که حتی تا فینال آسیا هم پیش رفت. آنها تیمی یکدست و قوی هستند، اما ما هم از لحاظ فنی پتانسیل بالایی داریم و می‌توانیم در این بازی امتیاز بگیریم. ما امسال مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته‌ایم. امسال استقلال را شکست دادیم و مقابل پیکان و ذوب‌آهن هم برنده شدیم. در بازی با پدیده و سپاهان نیز بازنده نشدیم. اطمینان دارم که در این بازی هم می‌توانیم امتیاز بگیریم.

شارژ مالی پارس جنوبی در آستانه دیدار مقابل پرسپولیسمحمدی‌فر: مقابل پرسپولیس تیم دست‌وپابسته‌ای نیستیم

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی شادکام در رابطه با اینکه امسال در بازی‌های کمی در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: من باید تابع تصمیم سرمربی باشم. هر وقت بازی کردم، نهایت تلاشم را به خرج دادم تا تأثیرگذار باشم. قطعاً بیشتر تلاش خواهم کرد تا بیشتر به تیمم کمک کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )