فوتبال جهان – مدیر اجرایی نهاد حاکم بر فوتبال جزیره از سمت خود کناره‌گیری کرد و در پایان فصل جاری از این سازمان خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مارتین گلن، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس تنها چند هفته پس از تلاش نافرجامش برای فروش استادیوم ومبلی به «شاهد خان» مالک میلیاردر باشگاه فولام، از سمت خود استعفا کرد.

گلن در آخرین روزهای کاری‌اش در اتحادیه فوتبال انگلیس تلاش فراوانی کرد تا هیئت مدیره این سازمان را برای قبول پیشنهاد ۶۰۰ میلیون پوندی شاهد خان برای خرید ورزشگاه ملی انگلیسی متقاعد کند، اما در نهایت ناکام ماند.

فوتبال جهان| انتقاد استرلینگ از تبعیض روزنامه‌های انگلیسی در مورد بازیکنان سیاه‌پوست لیگ برتر

طبق گزارش سان او در پایان فصل جاری، به دوران سه و نیم ساله کاری‌اش در اتحادیه فوتبال انگلیس پایان می‌دهد. خبر جدایی گلن از این سازمان در حالی اعلام شده است که تنها چندی پیش فاش شد اتحادیه فوتبال انگلیس از یک کارآگاه سابق پلیس انگلیس درخواست کرده از گلن مارتین بازجویی و صحت و سقم شائبه‌هایی را که پس از ادعای اخیر کریگ کلاین، مدیر سابق باشگاه فولام شکل گرفته است، بررسی کند.

کریگ کلاین اخیراً از وجود فساد مالی گسترده در باشگاه فولام طی دوران کاری وی در این باشگاه (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷) خبر داد. وی چند اتهامات جدی را متوجه این باشگاه دانسته و در همین خصوص مدارکی را به اتحادیه فوتبال نسبت داده است. مدیر آمریکایی سابق فولام همچنین مدعی شده که فساد‌ و تخلفات این باشگاه با کمک گلن پنهان مانده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.