بازیکن پیشین استقلال گفت: برای خرید باشگاه استقلال اعلام آمادگی کردیم ولی این باشگاه را به کسانی می‌دهند که از قبل مشخص شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در حاشیه دیدار دو تیم استقلال و پدیده مشهد گفت: آبی پوشان چند هفته ای است بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند چند برد پیاپی را به دست آورند و من امیدوارم این تیم بتواند با شروع نیم فصل دوم و جذب بازیکنان جدید عملکرد بهتری داشته باشد و مطمئن باشید اگر این روند ادامه پیدا کند، آبی پوشان به صدر جدول خواهند رسید.

وی در خصوص عملکرد استقلال در نیم فصل اول، اظهار داشت: متأسفانه شرایط خوبی نداشت و امتیازات زیادی را از دست داد و تنها توانست در آخرین هفته های لیگ، نتایج قابل قبولی را کسب کند و اگر این روند را ادامه دهد، موفق خواهد شد.

حجازی در مورد عملکرد سه بازیکن خارجی استقلال تصریح کرد: باید طارق همام را از الحاجی گرو و نیومایر جدا کنیم. او نشان داد بازیکن خوبی است و در هفته های گذشته هم بسیار تأثیر گذار بوده اما معتقدم نیومایر و الحاجی گرو باید بروند چون عملکرد مثبتی در استقلال نداشتند. اگر شرایط مالی مساعد است دو بازیکن خارجی خوب به خدمت بگیرند و اگر چنین اتفاقی رخ ندهد بهتر است بازیکنان جوانی را به خدمت بگیرند که بتواند برای استقلال مناسب بوده و بتوانند چند سال با او قرارداد ببندند تا آنها رشد کرده، تجربه پیدا کنند و سالها برای استقلال بازی کنند.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این سوال که شما چند روز پیش گفته بودید می توانید با همراهی دوستانمان استقلال را بخریم؟ گفت: ما همچنان سر حرف خود باقی هستیم اما بدانید که هیچ گاه استقلال را به ما نمی دهند و باید دست کسانی باشد که از قبل مشخص شده اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.