برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیمش به دنبال پیروزی در آخرین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: هفته آخر نیم‌فصل است و می‌خواهیم با برد نیم‌فصل را خیلی خوب تمام کرده و از هواداران تشکر کنیم.

وی افزود: ما بعد از نیم‌فصلی سنگین راهی تعطیلات خواهیم شد و این فرصت داریم که تیم را تقویت کنیم. در حال حاضر هم بعد از یک بازی خوبی که مقابل سپاهان انجام دادیم، آماده‌ایم همین کار را مقابل پارس جنوبی جم تکرار کنیم. بازی سختی پیش رو داریم البته هیچ‌گاه بازی راحتی در لیگ نداشته‌ایم، اما قصد و هدف‌مان همیشه یکی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه هیچ موقع به دنبال بهانه‌جویی نبوده است، یادآور شد: در اصفهان خبرنگاری به من گفت شما مربی بهانه‌جویی هستید، در حالی که همه شما خبرنگاران می‌دانید و شاهد بوده‌اید، هرگز این‌طور نبوده و نخواهد هم بود. برخلاف آنچه می‌گویند در هر موقعیتی که داشته‌ایم من هیچ‌گاه بهانه‌جویی نکردم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که آیا قصد دارد در نیم‌فصل فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی را به لیست تیمش اضافه کند یا خیر، عنوان کرد: این موضوع برای این نشست نیست. هفته دیگر در مورد این مسائل حرف خواهم زد. ما تمرین داریم و شما می‌توانید از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شده و سؤال خود را مطرح کنید. ضمن اینکه ما بعد از بازی با پارس تا پنجشنبه تمرین خواهیم داشت.

وی درباره برنامه‌های تیمش در نیم‌فصل نیز خاطرنشان کرد: ما بعد از بازی با پارس تا پنجشنبه تمرین کرده و تعطیلات‌مان از اول دی تا ۱۲ دی ماه خواهد بود. از ۱۸ دی تا ۳۰ نیز طبق برنامه به اردوی قطر خواهیم رفت و بعد از آن نیز مجدداً در تهران تمرینات خود را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم پرسپولیس در واکنش به پرسش خبرنگار تسنیم راجع به اینکه در طول هفته گذشته برخی سعی کردند پیروزی‌های پرسپولیس را لوث کرده و طوری وانمود کنند که این تیم از حمایت داوران برخوردار بوده است، تصریح کرد: البته که این تحقیرها همیشه هست و من هم همیشه تکرار می‌کنم هر کس وقت دارد بنشیند و بازی‌های ما را آنالیز کند آن موقع به او ثابت خواهد شد که ما از حمایت داوران برخوردار بوده‌ایم یا اینکه داوری‌ها به ضررمان بوده است. دوست دارم آنهایی که این ادعا را دارند هر بازی که خودشان بخواهند را نشان دهند و ببینند که داور تصمیماتش به نفع ما بوده یا خیر. به طور دقیق هم این کار را انجام دهند. اگر یک بازی را آوردند من ۱۰۰ بازی را می‌آورم که داوری علیه ما بوده است.

برانکو در پایان راجع به غایبان تیمش در بازی مقابل پارس جنوبی گفت: ما برای این بازی کمال کامیابی‌نیا را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و چند بازیکن هم مصدوم هستند، اما شرایط بازی کردن را دارند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷ )