فوتبال جهان – یکی از هواداران قهرمان جدید باشگاه‌های آمریکای جنوبی به دست دو تن از هواداران دیگر فینالیست جام لیبرتادورس به قتل رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، دو تن از هواداران تیم فوتبال بوکاجونیورز یکی از هواداران رقیب دیرینه تیم‌شان، ریورپلاته را پس از شرکت در جشن قهرمانی این تیم در جام لیبرتادورس به ضرب چاقو از پا درآوردند.

طبق گزارش نشریه کلارین آرژانتین، این جوان ۲۱ ساله که نام او «اسکیل آرون نریس» و اهل استان «میسیونس» آرژانتین بود، در مسیر بازگشت از جشن قهرمانی تیم محبوبش بود که با دو تن از هواداران بوکا جونیورز مواجه می‌شود و پس از درگیری با آنها یک ضربه چاقو به شریان فمورال (سرخرگ رانی) وی وارد می‌شود و بر اثر خونریری شدید حاصل از آن جان خود را از دست داد.

فوتبال جهان|ریورپلاته با برتری در فینال قرن فاتح جام لیبرتادورس شد

این جوان آرژانتینی با وجود انتقال به بیمارستان محلی، به دلیل شدت جراحت وارده و خونریزی، ساعاتی پس از حادثه درگذشت. در همین حال اعلام شده که پلیس آرژانتین با کشف آلت قتل اسکیل آرون، دو مظنون را در خصوص این حادثه شناسایی کرده است که یکی از آنها ۱۸ و دیگری ۲۲ ساله است.

این نخستین حاشیه و جنجال مربوط به مصاف دو تیم شهر بوئنوس آیرس آرژانتین در فینال جام لیبرتادورس نیست. پیش از مصاف برگشت دو تیم که قرار بود در ورزشگاه خانگی ریورپلاته «مونومنتال» برگزار شود، گروهی از هواداران این تیم با حمله به اتوبوس حامل بازیکنان بوکاجونیورز باعث جراحت چند تن از بازیکنان این تیم شدند و به دنبال آن امتیاز میزبانی از ریورپلاته گرفته شد و این بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید برگزار شد، دیداری که ریورپلاته ۳ بر یک برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.