سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مقابل پرسپولیس کار سختی داریم ولی تلاش می‌کنیم به هدفمان برسیم.

مهدی تارتار در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص شرایط پارس جنوبی گفت: به آخرین بازی فصل رسیده ایم و حالا باید مقابل تیمی بازی کنیم که عملکرد قابل قبولی در نیم فصل اول داشته است. بازی برابر پرسپولیس همیشه سخت است و باید تلاش زیادی انجام دهیم تا به هدفمان در این دیدار دست پیدا کنیم.

سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این پرسش که آیا می توانید پرسپولیس را در تهران شکست دهید؟ گفت: کار بسیار سخت است. پرسپولیس در طول نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشته اما تلاش می کنیم به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای جذب نفرات جدید در فصل نقل و انتقالات چه برنامه ای دارید؟ گفت: در فصل نقل و انتقالات آن هم در نیم فصل شرایط گرفتن بازیکن بسیار سخت است. تیم ها بازیکنان خوب خود را به هیچ تیمی نمی دهند. باید تلاش زیادی کنیم تا بازیکنانی را جذب کنیم که برای ما مفید باشند اما در مجموع هیچ وقت در نیم فصل هیچ تیمی نمی آید بازیکن خوب خود را به تیم دیگری بدهد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی شما برطرف شده است یا خیر؟ گفت: خوشبختانه بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی در چند روز گذشته پرداخت شد و امیدوام با همت مدیران و مسئولان استانی این مشکل به طور کامل هرچه زودتر برطرف شود.

وی در خصوص تعطیلات ۵۰ روزه لیگ، گفت: تعطیلات ۵۰ روزه لیگ به خاطر تیم ملی بسیار زیاد است. نه تنها ما بلکه همه تیم ها مجبورند پس از چند روز استراحت دوباره همانند شروع فصل بدنسازی کامل را انجام دهند و این می تواند برای همه تیم ها دردسرساز بشود.

وی خاطرنشان کرد: البته همه ما دوست داریم که تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا موفق باشد و باید هرگونه همکاری را با سرمربی تیم ملی انجام دهیم اما اعتقاد دارم این تعطیلات ۵۰ روزه به سود هیچ کدام از تیم های لیگ برتری نخواهد بود.

سرمربی پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم فردا برابر پرسپولیس با ارائه یک بازی خوب به استقبال تعطیلات نیم فصل و شروع دوباره تمرینات رفته تا در نیم فصل دوم با تلاش بچه ها و مسئولان عملکردی موفق در لیگ هجدهم داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.