خودداری هافبک اسپانیایی رئال مادرید از قبول بازوبند کاپیتانی این تیم ابهاماتی را برای هواداران این تیم به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، در بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال رئال مادرید و زسکا مسکو، علاوه بر نتیجه بازی که ۳ بر صفر به سود میهمان روس، زسکا مسکو رقم خورد، یک اتفاق عجیب دیگر هم رخ داد که آن خودداری ایسکو از قبول بازوبند کاپیتانی رئال مادرید پس از خروج مارسلو از میدان بود. این اتفاق بد از هو شدن ایسکو از سوی هواداران رئال مادرید به خاطر از دست دادن یک موقعیت گلزنی بود.

ایسکو در حالی که در بازی قبلی کهکشانی‌ها در جام حذفی اسپانیا مقابل تیمه ملیا بازوبند را در اختیار داشت این بار آن را رد کرد و به دنی کارواخال داد.

مارسلو در این باره گفت: من سعی کردم بازوبند را به ایسکو بدهم اما او به من گفت که آن را به کارواخال بدهم. نمی‌‌دانم دلیلش چه بود.

در رئال مادرید توالی کاپیتان‌های تیم به ترتیب از سرخیو راموس شروع می‌شود و پس از آن با مارسلو، کریم بنزما، رافائل واران، ناچو، گرت بیل، لوکا مودریچ و ایسکو ادامه پیدا می‌کند. ایسکو دو روز زودتر از کارواخال به رئال مادرید پیوسته است، بنابراین سابقه حضور او در این تیم نسبت به هم‌تیمی‌اش آنقدرها بیشتر نیست.

با این حال طبق گزارش نشریه مارکا دلیل خودداری ایسکو از قبول بازوبند کاپیتان وعده‌ای بوده که او چندی پیش به کارواخال داده و به او گفته بود که می‌تواند این بازوبند را در این بازی به بازوی خود ببندد. به همین دلیل در دقیقه ۷۴ که مارسلو از میدان خارج شد، ایسکو به مارسلو گفت که بازوبند را به جای او به کارواخال بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.