سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود تساوی تیمش در خانه آژاکس از نتیجه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در حالی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۳ - ۳ در خانه آژاکس آمستردام رضایت داد که در این بازی دو بار از حریف خود پیش افتاد. با این حال این نتیجه سبب شد که بایرن مونیخ به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

نیکو کواچ سرمربی باواریایی‌ها در پایان این بازی اظهار داشت: ما امشب شاهد یک بازی استثنایی بودیم که دیدیم که هواداران از تماشای یک بازی فوق‌العاده لذت بردند. ما ۲ بر یک عقب افتادیم اما توانستیم به بازی برگردیم و دوباره جلو بیفتیم. این بازی برای فوتبال تبلیغ خوبی بود.

سرمربی کروات باواریایی‌ها افزود: موقعیت‌های بهتر بازی را ما رقم زدیم و باید می‌توانستیم کار حریف را یکسره کنیم. با این حال ما به هدف‌مان که تثبیت صدرنشین در گروه بود رسیدیم و باید به تیم بابت کسب این موفقیت تبریک گفتم. در تغییر فاز بازی عملکرد بازیکنان ما خوب بود و به حریف فرصت‌های زیادی برای انجام ضدحمله ندادیم. آژاکس تیم قدرتمندی است و ما مقابل این تیم دو بار مساوی کردیم. ما هنوز هیچ چیزی نبرده‌ایم و فقط از ۱۸ امتیاز ممکن ۱۴ تا را گرفته‌ایم. من راضی‌ام. حال منتظر آغاز مرحله بعدی هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.