ژوزه مورینیو شکست تیمش در خانه والنسیا در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را کم اهمیت دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ژوزه مورینیو پس از باخت ۲ بر یک منچستریونایتد در خانه یوونتوس در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بر اینکه صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی اهمیت دارد تأکید کرد.

منچستریونایتد با توجه به باخت یوونتوس در خانه یانگ بویز سوئیس در دیگر بازی گروه، می‌توانست با کسب پیروزی مقابل والنسیا صدرنشین گروه H‌ شود تا در مرحله یک هشتم نهایی قرعه آسان‌تری داشته باشد.

مورینیو در پایان این بازی به شبکه BT Sport گفت: در یک گروه سخت ما به هدف‌مان رسیدیم. فکر نمی‌کنم که عملکردمان در این گروه فوق‌العاده بوده باشد اما آنقدر که نیاز بود برای صعود تلاش کردیم. با مشکلاتی که ما داریم، با مصدومانی که داریم، توانستیم به اینجا برسیم و صعود کنیم.

آقای خاص افزود: ما در نیمه اول بیش از اندازه منفعل بودیم. در کار با توپ مشکل نداشتیم اما آن انسجام و انگیزه لازم را نداشتیم. بعد از صحبت کردن با بازیکنان بین دو نیمه، من فکر می‌کردم که در نیمه دوم اوضاع بهتر می‌شود اما ما آن نیمه را با گل به خودی (فیل جونز) آغاز کردیم که والنسیا را در موقعیت بهتری برای کنترل بازی قرار داد. ما در نیمه اول به سادگی موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم و فشاری که لازم بود را به حریف نیاوردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.