سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به ضعیف بودن عملکرد شاگردانش مقابل حریف سوئیسی و عادلانه بودن نتیجه بازی اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، تیم فوتبال یوونتوس دومین شکست این فصل خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را شب گذشته (چهارشنبه) در خانه یانگ بویز سوئیس با نتیجه ۲ بر یک متحمل شکست شد هرچند با توجه به شکست منچستریونایتد در خانه والنسیا با نتیجه مشابه، به عنوان تیم اول گروه H‌ راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

این نتیجه پایان‌بخش روند شکست ناپذیری یوونتوس در بازی‌های خارج‌ از خانه‌اش شد. بانوی پیر از ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ در ۲۶ بازی پیاپی در خانه رقبا تن به شکست نداده بود.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری پس از بازی به شبکه رای اسپورت گفت: ما به هدف‌مان که صعود به مرحله بعد به عنوان صدرنشین گروه بود رسیدیم، آن هم در شبی که به نظر می‌رسید همه چیز دارد علیه ما رقم می‌خورد. ما موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و به حریف هم یک پنالتی تقدیم کردیم پس فکر می‌کنم که در نهایت حق‌مان بود که این بازی را ببازیم.

پائولو دیبالا به عنوان بازیکن تعویضی برای یوونتوس به میدان رفت و یکی از گل‌های خورده را به زیبایی برای یوونتوس جبران کرد و گل دوم این تیم را هم زد که البته داور آن را به دلیل قرار داشتن کریستیانو رونالدو در مسیر دید دروازه‌بان حریف در موقعیت آفساید مردود اعلام کرد.

آلگری در این خصوص هم اظهار داشت: آن گل آفساید بود. به هر حال زدن گل تساوی در آن مقطع هم چیزی را عوض نمی‌کرد. ما بازی را خوب شروع کردیم و بازیکنان‌مان بازی را شل نگرفته بودند. مشکل اینجا بود که روند بازی آنطور که انتظار داشتیم به سود ما پیش نرفت. با این حال ما باز هم صدرنشین گروه شدیم و من از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

آلگری برای این بازی تغییراتی در ترکیب اصلی یوونتوس ایجاد کرد که مهمترین آن نیمکت‌نشین کردن میرالم پیانیچ بود. او در این خصوص تأکید کرد: نیمکت‌نشین شدن پیانیچ برای استراحت دادن به او برای بازی شنبه مقابل تورینو بود.

یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یکی از تیم‌های اتلتیکومادرید، تاتنهام، لیورپول، شالکه، آژاکس یا لیون روبه‌رو خواهد شد.

سرمربی بانوی پیر در پاسخ به این سؤال که کدامیک از این تیم‌ها را ترجیح می‌دهد، گفت: اگر در ماه فوریه (زمان آغاز مرحله حذفی) تیم‌مان در وضعیت خوبی قرار داشته باشد، مهم نیست با چه تیمی روبه‌رو می‌شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.