اونای امری با وجود قطعی شدن صعود تیمش به مرحله حذفی لیگ اروپا به رقیب توپچی‌ها احترام می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اونای امری در کنفرانس خبری پیش از آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا مقابل قره‌باغ از احترام به رقیب و تلاش برای انجام یک بازی خوب حرف زد.

سرمربی آرسنال گفت: اولویت ما صدرنشینی گروه است که به این هدف دست یافته‌ایم، اگرچه کماکان به این رقابت‌ها و قره‌باغ احترام می‌گذاریم. هدف‌مان کسب پیروزی است و به بازیکنان فرصت پذیرفتن مسئولیت و افزایش اعتمادبه‌نفس خواهیم داد. از بازیکنان متفاوتی استفاده خواهیم کرد و بعضی از آنها از تیم زیر ۲۳ سال خواهند بود. البته لورن کوشیلنی این بازی را از ابتدا شروع می‌کند و باید ببینیم آیا توانایی بازی کردن به مدت ۹۰ دقیقه را دارد و یا خیر.

امری در ادامه افزود: بازیکنان مصدوم نسبتاً زیادی داریم و تعدادی از آنها برای پست دفاع وسط در دسترس نیستند. پس از بازی تصمیم خواهیم گرفت زیرا این، اولین حضور کوشیلنی بعد از مصدومیت به حساب می‌آید. البته می‌توانیم از بازیکنان دیگری مانند مونرئال و لیختشتاینر در این پست استفاده کنیم.

لیگ قهرمانان اروپا|رئال مادرید با ترکیب جوانش در خانه مغلوب زسکا مسکو شد/ ویکتوریا پلژن، رم ۱۰ نفره را برد و به لیگ اروپا رسید

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.