فیل پارکینسون، سرمربی ۵۱ ساله انگلیسی شاید هدایت تیم ردینگ را بپذیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، بر اساس گزارش رسانه‌های ورزشی انگلیس باشگاه ردینگ با داشتن مالک چینی پس از اخراج پائول کلمنت از سمت سرمربیگری تمایل بسیار زیادی دارد تا پیشکسوت نام‌آشنای خود یعنی فیل پارکینسون را به خدمت بگیرد. این سرمربی ۵۱ ساله با ۱۳ سال سابقه بازی در تیم ردینگ هم‌اکنون در تیم بولتون فعالیت می‌کند اما شاید به دلیل مشکلات مالی راهی ردینگ شود.

از سویی سایت انگلیسی دتیل هورستند با انتشار تحلیلی درباره شرایط بحرانی تیم ردینگ با اشاره به ضعف بدنی و فنی بازیکنان خط میانی نوشت: لیام کلی، جان سیفت و جاش سیمس به اندازه کافی جهت پشتیبانی بازیکنان خط حمله قدرت لازم را ندارند. برای داوید میلر هم قرار گرفتن در ترکیب اصلی ردینگ سخت به نظرمی‌رسد اما شاید سعید عزت‌اللهی بتواند پس از بازگشت از دوران مصدومیت این کار را انجام دهد اما پارکینسون، سرمربی احتمالی ردینگ را هم نباید فراموش کنیم؛ شاید بگوید چطور به چنین بازیکنی در خط میانی نیازمندیم.

تیم ردینگ هم‌اکنون با ۱۸ امتیاز در رده بیست‌ودوم جدول ۲۴ تیمی چمپیونشیپ انگلیس قرار دارد که منطقه سقوط به لیگ دسته‌اول محسوب می‌شود. سعید عزت‌اللهی نیز به دلیل مصدومیت در ۲ ماه اخیر از ترکیب تیم ردینگ دور شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.