ایرج عرب، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اهل حاشیه نیستم و بیشتر کار می‌کنم و عملگرا هستم.

ایرج عرب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره انتخابش به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از حُسن اعتماد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. همچنین از زحمات دوست عزیزم حمیدرضا گرشاسبی که بخشی از عمرش را برای باشگاه گذاشت، ممنونم. بسیاری از افتخارآفرینی‌های پرسپولیس را مدیون مدیریت ایشان هستیم. به عنوان هوادار عاشق پرسپولیس و به دور از هر گونه حاشیه همه توانم را به کار می‌برم تا تیم روند خود را ادامه داده و ما هم بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی در مورد ناراحتی بازیکنان از بی‌توجهی به تیم و عدم پرداخت مطالبات آنها تصریح کرد: این را نمی‌توان بی‌توجهی دانست، بحث تغییر مدیریتی و عدم ثبات مشکلاتی را بوجود آورد که با تدبیر وزیر ورزش حل شد. این ثبات ایجاد شده و قصد داریم با برنامه کوتاه مدت مشکلات مالی را حل کنیم. مشکل خاصی نیست و به زودی حل می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه برخی‌ها به انتخاب او واکنش نشان داده‌اند، گفت: من در سطح وزارتخانه و با مدیرکل استانی هم کار کرده‌ و در بطن ورزش کشور بوده‌ام. هر کسی مسئول می‌شود، این حاشیه‌ها بوجود می‌آید، اما جای پرداختن به آن نیست. نباید به گذشته نگاه کرد و باید آینده را دید.

ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس شد

عرب در واکنش به بحث استقلالی بودن او گفت: این موضوع به نقل از علی پروین یکی از بزرگان پرسپولیس مطرح شد که ایشان آن را تکذیب کردند. وقتی ایشان تکذیب کرده، دیگر نباید به آن بپردازیم. اهل حاشیه نیستم و بیشتر کار می‌کنم و عملگرا هستم و از تجربیات بزرگان استفاده خواهم کرد. در یک سالی که حضور داشتم، با وجود اینکه بخش عمده‌ای از کارها را انجام دادم، اما خیلی در حاشیه نبودم.

وی در رابطه با برنامه باشگاه برای تقویت پرسپولیس در نیم فصل دوم گفت: پس از بازی روز جمعه پرسپولیس برابر پارس جنوبی، موضوع تقویت تیم را آغاز می‌کنیم و جای نگرانی نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.