مهینی: برگزاری بازیهای تدارکاتی به کسب تجربه بازیکنان کمک بسزایی می کند

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: اردوهای تدارکاتی به منظور هماهنگی و آماده سازی بازیکنان برای شرکت در رقابتهای مرحله دوم مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان بانوان آسیا برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: برای اینکه بازیکنان ارزیابی شوند و کادر فنی با علم به مشکلات و نقاط ضعف و قوت بازیکنان، برنامه ریزی دقیق تری برای آنها خواهد داشت. بازیکنان باید با یکدیگر هماهنگ باشند و در مرحله دوم و رقابت سختی که با رقبای خود دارند، کاملا آماده شوند. برگزاری بازیهای تدارکاتی به کسب تجربه و اعتماد به نفس بازیکنان کمک بسزایی می کند

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر  ۱۶ سال در پایان گفت: همانطور که قبلا گفتم برگزاری دیدار دوستانه با تیم های چین، روسیه، ژاپن و در نهایت بنگلادش مطرح شده است تا بازیکنان برای صعود به دور بعدی مسابقات آماده شده و محک زده شوند. امیدوارم با حمایتهای بیش از پیش مسئولین فدراسیون شرایطی فراهم شود تا بازیکنان آماده حضور در مرحله بعدی مسابقات شوند.

گفتنی است، مرحله دوم مسابقات قهرمانی فوتبال نوجوانان بانوان آسیا قرار است اسفند ماه ۹۷ در کشور تایلند برگزار شود تا هشت تیم صعود کنند به این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی به مصاف هم بروند. 

بر همین اساس تیم ایران در گروه نخست با تیم های استرالیا، لائوس و ویتنام دیدارخواهد کرد و در گروه دوم تیم های چین، بنگلادش، فیلیپین و میانمار حضور دارند.

لازم به ذکر است، تیم های ژاپن، کره جنوبی، کره شمالی و تایلند پیش از این به طور مستقیم به مرحله نهایی راه یافته بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.