ماسیمیلیانو آلگری تاکید کرد تیمش به شدت از اول شدن در گروه هشتم لیگ قهرمانان اروپا استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل یانگ بویز در هفته ششم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بر تلاش برای سرگروه شدن تاکید کرد.

سرمربی یوونتوس گفت: در این بازی دنیله روگانی در کنار بونوچی در خط دفاعی به میدان خواهد رفت. کیلینی در دسترس نیست زیرا چمن مسابقه مصنوعی است و من اصلا نمی‌خواهم ریسکی انجام دهم. الکس ساندرو به میدان می‌روداما بازی کردن برای او سخت خواهد بود. در خط هافبک بنتانکور و در خط حمله، کریستیانو رونالدو توپ می‌زنند. برای سایر بازیکنان هنوز تصمیمی نکرفته‌ام. اگر بازی برابر یانگ بویز سرنوشت ساز نبود، کریستیانو رونالدو نیز همانند سایرین استراحت می کرد. متویدی قطعا در میدان نیست. امره جان نیاز دارد تا دقایقی به میدان برود و دقایقی به او بازی خواهم داد. داگلاس کاستا و برناردسکی هر ۲ شرایط خوبی دارند و می‌توانند تاثیر گذار باشند. روز شنبه یک مسابقه مهم داریم که باید به آن هم فکر کنیم.

آلگری در پایان افزود: باید بازی را جدی بگیریم این کار را خواهیم کرد زیرا ما تیم با مسئولیتی هستیم. اول شدن در گروه مهم است چون یوونتوس حالا در زمره برترین تیم های اروپایی نامیده می‌شود و با وضعیت کنونی، اگر اول شویم ممکن است قرعه بهتری نصیب ما شود. اکنون لیگ قهرمانان نسبت به قبل سخت‌تر است. امسال تیم‌های زیادی امکان رسیدن به مراحل نهایی مسابقات را دارند. تنها دور مسابقات که می‌تواند کمی ساده‌تر باشند، مرحله یک‌هشتم‌نهایی است.

فوتبال جهان| سولاری پاسخ رونالدو را داد: تواضع خصلت مردان بزرگ است/ کریستیانو همیشه بخشی از تاریخ رئال مادرید خواهد بود

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.