سعید محمدی‌فر، مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که این تیم مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ، دست و پا بسته نخواهد بود.

سعید محمدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی برای مسابقه با پرسپولیس داریم. تمرینات خوبی داشتیم و یک مسابقه دوستانه انجام دادیم که به تیم‌مان کمک کرد. خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم و انشاالله بتوانیم در این دیدار، دست پر از زمین خارج شویم.

وی درباره شرایط خوب پرسپولیس گفت: همه می‌دانند پرسپولیس چه تیم قدرتمندی است. این تیم نایب قهرمان آسیاست و بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی در اختیار دارد. با این حال ما نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و در ورزشگاه آزادی تلاش می‌کنیم تا روز خوبی را پشت سر بگذاریم و هواداران خود را خوشحال کنیم.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی درباره پرداخت ۳۵ درصد از مطالبات اعضای تیم خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اتفاق قبل از بازی با پرسپولیس رخ داد و روحیه اعضای تیم را بالا برد. بی‌تردید پرداخت این مبلغ به اعضای تیم سبب می‌شود تا با شرایط بهتری به مصاف پرسپولیس برویم.

« این فصل مشکلات زیادی را تجربه می‌کنیم، اما با همین شرایط نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم جایگاه فصل قبل را تکرار کنیم.»، محمدی‌فر با بیان این جمله تصریح کرد: امسال تیم‌های مدعی زیادی در لیگ برتر حضور دارند، اما ما توانسته‌ایم مقابل این تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم و حالا دوست داریم مقابل پرسپولیس هم این اتفاق رقم بخورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )