فوتبال جهان – نشریه فرانس فوتبال از قرار گرفتن نام مهاجم اروگوئه‌ای PSG‌ در فهرست خرید پاری‌سن‌ژرمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نشریه فرانسوی فرانس فوتبال مدعی شده که باشگاه اتلتیکومادرید آماده فروش ادینسون کاوانی شده است و در ازای ۵۰ میلیون یورو او را خواهد فروخت، رقمی که باشگاه اتلتیکومادرید آماده پرداخت آن است.

فرانس فوتبال ابراز اطمینان کرده است که روخی بلانکو اصلی‌ترین مشتری کاوانی است و قیمتی که PSG برای او تعیین کرده هم آنقدر منطقی است که تیم مادریدی را برای خرید او ترغیب کرده است. این در حالیست که تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه برای رسیدن به کاوانی دو رقیب سرسخت مانند ناپولی و چلسی دارد.

ناپولی تیم سابق کاوانی برای این بازیکن اروگوئه‌ای گزینه خوشایندی است و او نسبت به بازگشت به ایتالیا بی‌میل نیست. البته رئیس باشگاه ناپولی گفته که این باشگاه برای خرید کاوانی حاضر به پرداخت ارقام سنگین نیست. در همین حال چلسی هم که از عملکرد مهاجم نوک اسپانیایی‌اش آلوارو موراتا رضایت ندارد، به دنبال یک جانشین برای او می‌گردد و بعید به نظر می‌رسد که قیمت کاوانی برای این باشگاه مسئله‌ای باشد.

این اولین باری نیست که اتلتیکومادرید برای جذب کاوانی دست به کار می‌شود و پروژه ورزشی این باشگاه که برای بردن تمامی جام‌ها انگیزه نشان داده، دلیلی است که می‌تواند بازیکن سابق ناپولی را به ورزشگاه واندا متروپولیتانو ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.