امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال گفت که پس از بازی تیم‌های استقلال و پدیده خراسان، لیست ورود و خروج استقلال اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، امیرحسین فتحی درباره بحث حضور فرهاد مجیدی در استقلال اظهار داشت: بیش از صد بار و به صد طریق از من سؤال شده است! باید بگویم در مورد دستیار خارجی و داخلی صحبتی نشده است و باید با شفر صحبت کنیم. مجیدی پیشکسوت و بزرگ استقلال است و از وجود ایشان و دیگر عزیزان استفاده خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه مجتبی جباری گفته است وینفرد شفر موافق حضور او در کادر فنی بوده، اما کمیته فنی مخالفت کرده است، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم و از خود جباری سؤال کنید.

سرپرست باشگاه استقلال درباره لیست خروجی این تیم در نیم‌فصل هم تصریح کرد: هنوز بازی آخرمان در نیم‌فصل انجام نشده است. پس از برگزاری این بازی لیست ورود و خروج را اعلام می‌کنیم.

فتحی در پاسخ به این سؤال که با توجه به نتایج استقلال، چقدر تغییرات در تیم ایجاد می‌شود، گفت: با سرمربی تیم جلسه‌ای را برگزار کرده و هر بازیکنی که در توان‌مان باشد جذب کرده و بازیکنانی که در حد و اندازه‌ تیم نبودند، با نظر کمیته فنی و سرمربی، کنار گذاشته می‌شوند.

وی در واکنش به اظهارات یرزی سانیاک، مربی پیشین استقلال که گفته به او بی‌احترامی شده است، خاطرنشان کرد: از این مسائل بی‌اطلاع هستم. زمانی که ما آمدیم، سانیاک از استقلال رفته بود. چندین بار با سانیاک مکاتبه کردیم که به استقلال اضافه شود، اما او گفت مشکلات خانوادگی دارد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد سفرش به دبی و اینکه عنوان می‌شود با آنتونی استوکس مذاکراتی کرده بود، گفت: گفتم که سفرم شخصی بوده و برای جذب بازیکن نبوده است. استوکس از ابتدا نه در لیست ما بود و نه هست.

فتحی در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال نیز عنوان کرد: همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. ما هم سعی می‌کنیم با تأمین منابع مالی، مشکلات‌مان را حل کنیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه، جانشینان اکبر عباسی ملکی و جواد قراب در هیئت مدیره استقلال چه کسانی خواهند بود، گفت: من اعضای هیئت مدیره را انتخاب نمی‌کنم و باید این سؤال را از وزارت ورزش و جوانان بپرسید.

سرپرست باشگاه استقلال در رابطه با اینکه چه زمانی حکم مدیرعاملی او صادر می‌شود، تصریح کرد: به زودی این کار انجام می‌شود، اما این موضوع در اختیار مجمع و وزارت ورزش است.

فتحی در خصوص پرونده سوپر جام در دادگاه CAS گفت: منتظر رأی و نظر نهایی دادگاه درباره سوپرجام هستیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا باشگاه ترابزون اسپور ترکیه پس از جذب سیدمجید حسینی مطالبات باشگاه استقلال را پرداخت نکرده است، گفت: با توجه به مشکلات باشگاه ترابزون و مشکلات ارزی کشور ترکیه، این اتفاق رخ نداده است، اما قرار شد به زودی این اتفاق رخ دهد. مسئولان ترکیه‌ای بدقولی کردند، اما دلیلش مشکلات مالی و داخلی ترکیه است. با هماهنگی سرکنسولگری ایران در ترکیه و مذاکرات ما، این مشکل در حال حل شدن است.

وی در خصوص اینکه بحث کنار گذاشتن چند بازیکن جوان در نیم فصل دوم مطره شده، تصریح کرد: بازیکنان جوان ما، آینده تیم هستند. امکان دارد با نظر کادرفنی امروز به ما کمک نکنند و به تیم دیگری می‌روند تا تجربه کسب کنند و سپس در خدمت آنها خواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.