یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازیکنان ما برای بازی با استقلال انگیزه زیادی دارند و هدف‌مان در این مسابقه، ارائه یک بازی تماشاگرپسند همراه با کسب نتیجه است.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت فعلی تیمش بعد از شکست برابر سپاهان و تساوی خانگی با ماشین‌سازی گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در همین دو بازی هم از لحاظ فنی نمایش خوبی داشتیم. ما باید در این دو مسابقه بیشتر امتیاز می‌گرفتیم، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد. البته در بازی با ماشین‌سازی جدا از اینکه کاملاً مستحق برد بودیم، باید بگویم که از سوی داور بازی به شدت اذیت شدیم و سوت‌هایی که زده شد اعصاب و تمرکز بازیکنان را به‌هم ریخت.

وی در ادامه همچنین یادآور شد: موعود بنیادی‌فر در حالی این بازی را سوت زد که پیش از این به دلیل برخی قضاوت‌های ضعیف محروم شده بود. این بازی حساسیت خاصی داشت و باید داوری را انتخاب می‌کردند که در کار قضاوت قوی باشد. همه تیم‌ها زحمت می‌کشند، هزینه می‌کنند و برای موفقیت وقت می‌گذارند و این درست نیست که اشتباهات داوران همه زحمات ما را از بین ببرد. داور در این بازی خطاهای بی‌موردی می‌گرفت و بارها که در موقعیت حمله بودیم، بازی را خواباند. بنیادی‌فر واقعاً در این بازی قضاوت بدی داشت.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که «آیا بابت از دست دادن پنج امتیاز در دو بازی اخیر ناراحت نیستید؟»، خاطر نشان کرد: در فوتبال همیشه برد و باخت یا مساوی وجود دارد و نمی‌توان همیشه توقع داشت که یک تیم برنده شود. ما مستحق این بودیم که بیشتر امتیاز بگیریم، ولی حالا باید به آینده و بازی با استقلال فکر کنیم. ما می‌خواهیم تا پایان فصل در بین تیم‌های بالای جدول باشیم به همین دلیل باید خوب نتیجه بگیریم.

گل‌محمدی با اشاره به بازی حساس تیمش برابر استقلال تهران تصریح کرد: هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. استقلال در این هفته‌ها نتایج خوبی گرفته و در این بازی هم دنبال برد است ولی ما هم دنبال پیروزی هستیم. بازیکنان ما برای این بازی انگیزه زیادی دارند و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم. هدف ما این است که یک بازی تماشاگرپسند انجام دهیم و به هدفی که داریم برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.