پنج بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل فشار مسابقات امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم , تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل تیم فوتبال پارس چنوبی جم از ساعت ۱۱ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* عوامل اجرایی ورزشگاه شهید کاظمی قبل از آغاز تمرین در اقدامی عجیب به وسیله غلتک تمام نقاط زمین چمن تمرین را صاف کردند.

* یک هوادار خوش ذوق پرسپولیس قبل از آغاز تمرین تابلوفرشی را که تصویر بازیکنان پرسپولیس روی آن نقش بسته بود، به کادر فنی و بازیکنان هدیه کرد.

* در حاشیه اهدای تابلو فرش به پرسپولیسی‌ها علیرضا بیرانوند از عکاسان درخواست کرد که از این صحنه عکس بگیرند که بلافاصله در فاصله حضور عکاسان خودش دست به کار شد و با گوشی موبایل از حضور بازیکنان کنار تابلو فرش عکس گرفت.

* بازیکنان ابتدا به مدت ۳۰ دقیقه کار بدنسازی کردند و سپس زیر نظر برانکو به دو گروه تقسیم شدند و به حفظ توپ و تمرین آقاوسط روی آوردند. در ادامه سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند و در نیمه زمین به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* به دلیل کمبود بازیکنان در تمرینات تاکنیکی برانکو از رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس به عنوان مهاجم استفاده کرد.

* احمد نورالهی، بشار رسن، محسن ربیع‌خواه، سیامک نعمتی و شایان مصلح امروز به صورت اختصاصی دور زمین نرم دویدند.

* ۵۰ هوادار حاضر در تمرین امروز پرسپولیس به شدت بازیکنان و کادر فنی را تشویق کردند.

* سیدجلال حسینی امروز از سوی هواداران بیشتر از سایرین تشویق شد. هواداران با شعار «سیددوست‌داشتنی» از کاپیتان خود تمجید کردند.

* هواداران در ادامه شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس را با لقب «شجاع باتعصب» تشویق کردند.

* کری‌ خاصی امروز بین بازیکنان پرسپولیس وجود داشت و مدام در تمرین با هم درگیر بودند که سیدجلال حسینی و مهدی شریفی با حالت شوخی و خنده از دیگر بازیکنان کتک خوردند.

* کریم باقری، مربی پرسپولیس پا‌به‌پای بازیکنان تمرین کرد و در یک صحنه با حالت شوخی با شجاع خلیل‌زاده گلاویز شد و کشتی گرفت که مدافع پرسپولیس را به زمین کوبید، برای همین شجاع خلیل‌زاده دقایقی از درد روی زمین خوابیده بود!

* تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از فردا تا دیدار مقابل پارس جنوبی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد.

* علیرضا بیرانوند در اواخر تمرین امروز سرخپوشان از ناحیه مچ پا مصدوم شد و لنگ‌لنگان راهی رختکن شد. احتمال اینکه مصدومیت این بازیکن جدی باشد و نتواند مقابل پارس جنوبی به میدان برود، وجود دارد.

دیدار پرسپولیس - پارس جنوبی جم در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ روز جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان روز دوم هفته پانزدهم

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.