داود رفعتی ابلاغ رسمی به داوران برای قضاوت را منوط به اعلام از طریق سایت فدراسیون فوتبال دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داود رفعتی رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در خصوص ابلاغ داوران برای قضاوت مسابقات گفت: اسامی داوران بازی‌ها زمانی رسمیت پیدا می‌کند که از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام شود و هرگونه گمانه‌زنی درباره انتخاب داور قبل از آن هیچ رسمیتی ندارد.

وی ادامه داد: بارها اتفاق افتاده است که کمیته، داور بازی را به علت بیماری و موارد دیگر تغییر داده است. برهمین اساس تصمیم نهایی را کمیته می‌گیرد و ابلاغ داوران زمانی رسمیت پیدا می‌کند که در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی شده باشد.

رفعتی درباره عملکرد تیم داوری در بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: تمام نکات و مواردی را که این در دیدار وجود داشت، فریدون اصفهانیان به طور کامل توضیح داده است. فقط من در اینجا یک نکته را یادآوری کنم که علیرضا فغانی یکی از سرمایه‌های ملی ماست. اینکه او را با الفاظ نامربوطی صدا کنیم، به نظرم این هجمه‌ها درست نیست. باید شأن و احترام این داور را حفظ کنیم.

رئیس دپارتمان داوران خاطرنشان کرد: بیشتر داوران جوان ما از فغانی الگو می‌گیرند. حضور او و تیمش در جام جهانی توانست عیار داوری ایران را بالا ببرد. به‌هرحال فغانی در زمین با اقتدار و تسلط کامل بازی را قضاوت می‌کند و این نکته مورد تأیید کمیته داوران است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.