نشریه اسپانیایی از علاقه زیاد کارلوس کی‌روش به سرمربیگری تیم ملی فوتبال کلمبیا گزارشی منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نشریه اسپانیایی «مارکا» اسپانیا گزارش داد، یکشنبه شب، رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در جریان دیدار برگشت فینال لیبرتادورس بین تیم‌های ریورپلاته و بوکاجونیورز در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید با کارلوس کی‌روش دیدار کرده و در خصوص احتمال حضور این سرمربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی کلمبیا بحث و گفت‌وگو صورت گرفته است.

طبق این گزارش، خبر خوب برای کلمبیایی‌ها این است که کارلوس کی‌روش علاقه زیادی به سرمربیگری تیم ملی کلمبیا دارد و این سرمربی ۶۵ ساله وسوسه شده تا هدایت تیم باکیفیتی همچون کلمبیا را که چندین بازیکن مستعد جوان دارد را برعهده بگیرد. سرمربی کنونی تیم ملی ایران پتانسیل بالایی در تیم ملی کلمبیا می‌بیند و نسبت به تجربه این چالش در آستانه مسابقات کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ علاقه‌مند است.

طبق گزارش «مارکا»، کی‌روش تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ که بین تاریخ‌های ۵ ژانویه تا یک فوریه (۱۵ دی تا ۱۲ بهمن) برگزار خواهد شد به فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی این کشور متعهد است و این تاریخ دقیقاً با برنامه مدیران فدراسیون کلمبیا مطابقت دارد، چرا که آنها قصد دارند در نهایت تا ماه فوریه (بهمن و اسفند)، درست پس از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا، سرمربی جدید و جانشین خوسه پکرمن را انتخاب کنند. کی‌روش به هر حال در این تاریخ می‌تواند هدایت لُس‌کافتروس (لقب تیم ملی کلمبیا به معنای قهوه‌کاران) را برعهده بگیرد و با این تیم در مسابقات کوپا آمه‌ریکا که به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد، شرکت کند.

این نشریه اسپانیایی در پایان نوشت با توجه به ویژگی‌هایی که کی‌روش دارد، او گزینه مورد ترجیح فدراسیون فوتبال کلمبیا است. تمایل بالای کی‌روش به سرمربیگری کلمبیا بدین معنی است که مذاکرات بین طرفین همچنان در جریان است، از‌ این‌رو سرانجام این سرمربی پرتغالی می‌تواند در ماه فوریه هدایت تیم ملی کلمبیا را عهده‌دار شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۲ )