محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: در آخرین بازی نیم‌فصل اول برابر استقلال، باید سه امتیاز را بگیریم تا شانس قهرمانی‌مان در پایان نیم‌فصل بیشتر شود.

محمدحسین مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت فعلی تیمش بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی گفت: تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم تا آماده بازی با استقلال شویم. ما در بازی با ماشین‌سازی هم مستحق برد بودیم، اما متأسفانه چند فرصت خوب را از دست دادیم. ما روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. نباید در بازی‌های بعدی این‌طور گل بخوریم و باید آنقدر تمرکزمان بالا باشد که وقتی از حریف جلو می‌افتیم برتری خودمان را حفظ کنیم. البته داور هم در این بازی با نوع سوت زدنش، اعصاب بازیکنان ما را به‌هم ریخت.

مدافع پدیده با اشاره به شانس این تیم برای قهرمان شدن در لیگ برتر تأکید کرد: برای قهرمان شدن خیلی فاکتورها لازم است. بهتر است شما به دیگر مدعیان قهرمانی نگاه بیندازید که چه شرایطی دارند و ما چه شرایطی داریم. هیچ‌کس از پدیده توقع قهرمان شدن در لیگ برتر را ندارد، اما ما تلاش می‌کنیم این روند را ادامه دهیم و نتایج خوبی بگیریم. هدف ما این است که هواداران پدیده و مردم مشهد را خوشحال کنیم.

مرادمند با اشاره به بازی حساس تیمش مقابل استتقلال تصریح کرد: بازی سختی داریم و استقلال در هفته‌های اخیر با نتایجی که گرفت خودش را به بالای جدول نزدیک‌تر کرد. آنها در خانه دنبال برد هستند و ما هم به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. برای بازگشت به صدر جدول باید استقلال را ببریم و منتظر نتایج دیگر رقیبان باشیم. تساوی پرسپولیس و سپاهان هم به سود تیم ما شد، هرچند توجهی به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم و مهم این است که خودمان نتیجه بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.