فوتبال جهان – ستاره پیشین روسونری در مورد هم‌تیمی سابقش در این تیم و مسئولان باشگاه میلان اظهارنظری کنایه‌آمیز انجام داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کلارنس سیدورف می‌گوید که در دوران مربیگری کوتاهش در میلان شدیداً احساس تنهایی و عدم حمایت داشته است و برخلاف فیلیپو اینزاگی، او به عنوان سرمربی آنقدرها مورد حمایت سران باشگاه واقع نشد.

هافبک هلندی سابق میلان در اواسط فصل ۱۴-۲۰۱۳ سرمربی میلان شد و آن اولین تجربه مربیگری او پس از آویزان کردن کفش‌هایش بود، اما او در پایان فصل برکنار شد و راه را برای ورود هم‌تیمی سابقش فیلیپو اینزاگی باز کرد. اینزاگی با وجود اینکه تیمش بدترین شروع فصل میلان را بعد از ۱۸ سال رقم زده بود، بارها مورد حمایت مسئولان باشگاه قرار گرفت و به کارش ادامه داد و همین موضوع باعث شده سیدورف از تبعیض قائل شدن مسئولان باشگاه میلان در مورد فرصتی که به دو بازیکن سابق‌شان دادند، ناراضی باشد.

فوتبال جهان| اینزاگی در فکر مجازات بازیکنان لاتزیو

سیدورف که اکنون هدایت تیم ملی کامرون را برعهده دارد به شبکه مدیاست ایتالیا گفت: مزیت یک بازیکن بزرگ بودن (برای یک مربی)، یک هفته بیشتر دوام آوردن در نیمکت است و بعد از آن باید نتیجه بگیری. من در زمان مربیگری‌ام در میلان آمار فوق‌العاده‌ای کسب کردم. میلان زمانی که من هدایتش را برعهده گرفتم در وضعیت سختی قرار داشت و من آمدم تا به این تیم کمک کنم. من در آن مدت واقعاً تنها بودم، اما با این حال ما یک گروه خوب ساختیم و آمارهای مهمی هم ثبت کردیم. ما در ۱۹ بازی ۳۵ امتیاز گرفتیم و یک شیوه بازی قابل قبول داشتیم.

سیدورف ادامه داد: من آماده بودم تا یک فصل جدید را شروع کنم، اما باشگاه تصمیم دیگری گرفت (سیدورف را برکنار و اینزاگی را جانشین او کرد). ای کاش من هم شانس اینزاگی را برای ادامه دادن به کارم با وجود باخت‌های متوالی می‌داشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.