پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه پدیده حریف خطرناکی برای استقلال است، گفت: با درایتی که وینفرد شفر دارد آبی پوشان به روند رو به رشد خود ادامه خواهند داد.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه استقلال برابر پدیده گفت: بازی سختی از دو تیم شاهد خواهیم بود. پدیده از ابتدای فصل بسیار منسجم، هماهنگ و مالکانه بازی می کند و توانسته با این شیوه هم گل های خوبی بزند و هم خود را به صدر جدول برساند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: در ابتدای فصل شاید کسی فکر نمی کرد پدیده بتواند صدرنشین لیگ باشد اما این روزها این تیم آنقدر خوب بازی می کند که توانسته بالای جدول باشد و با تیم هایی چون سپاهان، استقلال و پرسپولیس بجنگد تا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

وی در ادامه گفت: استقلال هم این روزها نتایج خوبی گرفته و حالا با روحیه ای خوب به مصاف پدیده خواهد رفت. آبی پوشان که در دیدار گذشته خود برابر سپیدرود ۵ گل زده اند می خواهند مقابل هوادارانشان یک بازی خوب انجام دهند و سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

عالمی تأکید کرد: پدیده با بازیکنانی چون خلعتبری، ناصحی و جوانانش نتایج درخشانی گرفته و مطمئنم حریف خطرناکی برای استقلال خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در خصوص گلزنی رضا آذری جوان مقابل سپیدرود رشت گفت: فوتبال ایران مختص جوانان است که آنها می توانند از تجربه بازیکنان بزرگ استفاده کرده و کم کم جانشین باتجربه ها شوند. استقلال می تواند با استفاده از جوانانش روند رو به رشدی داشته باشد. با درایتی که شفر دارد، این کار صورت خواهد گرفت.

عالمی درباره دیدار پرگل استقلال برابر سپیدرود رشت هم گفت: نمایش خوبی از استقلال دیدیم. علاوه بر پنج گل، چند موقعیت با بدشانسی از دست رفت. ضمن اینکه استقلال تعداد گل های زده خود را هم بیشتر کرد تا در گل شماری دچار مشکل نباشد.

وی در خصوص تعطیلات ۵۰ روزه لیگ هم گفت: این تعطیلی برای استقلال خوب است. آنها می توانند بعد از جذب بازیکنان جدید و بازگشت مصدومان، تمرینات خوبی را انجام داده و خود را آماده شروع دوباره لیگ کنند. اگر چه شاید این تعطیلات برای بعضی تیم ها مفید واقع نشود و متضرر شوند اما آبی پوشان می توانند از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.