دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص موقتی بودن حضور تاج در فدراسیون فوتبال گفت: چنین بحثی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم شاهرخ شهنازی پس از پایان نشست خبری کنگره بین المللی حقوق ورزش در جمع خبرنگاران در مورد اینکه آیا به منظور جلوگیری از تعلیق با ماندن تاج در فدراسیون فوتبال موافقت شده است، گفت: من و دکتر صالحی امیری در این مسئله ورود نکردیم؛ البته باید صیانت کنیم تا مبادا فوتبال در این میان آسیب نبیند و در این مقطع مشکلی برای فوتبال ایجاد نشود. بعد از مذاکراتی که انجام شد براساس ماده ۶۰ ایثارگری قرار شد تاج به فعالیتش ادامه دهد. تکلیف بقیه بازنشسته‌های فدراسیون هم در مجمع عمومی فوتبال مشخص خواهد شد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص موقتی بودن حضور تاج اظهار داشت: چنین بحثی وجود ندارد. تاج با استفاده از ماده قانونی به فعالیتش ادامه می‌دهد و محدودیت زمانی آن به مجمع خودشان بستگی دارد. در این مرحله همه باید کمک کنیم تا در جام ملت‌های آسیا بتوانیم بهترین حضور را داشته باشیم.

شهنازی در مورد توافق برای ماندن تاج یادآور شد: نمی توان اسم آن را توافق گذاشت. تاج از حق قانونی‌اش و از ماده ۶۰ ایثارگران استفاده کرده است.

وی در مورد وضعیت بازنشسته‌های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: مجمع فوتبال در این مورد تصمیم گیرنده است. امیدوارم اجازه دهیم جوان‌ها هم مشغول فعالیت شوند. امیدوارم مسئله در داخل مجمع حل شود تا فیفا هم حساس نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.