ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان در اردوهای دو تا سه روزه حضور خواهند داشت تا به هماهنگی لازم برای بازی مقابل صربستان برسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ابوالفضل کریمیان، سرپرست تیم ملی فوتسال بزرگسالان درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی این تیم گفت: اردوی آماده‌سازی فوتسال پس از استراحتی کوتاه و از دی ماه شروع می‌شود. این اردوها به صورت کوتاه مدت برگزار خواهد شد. به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ در انتهای هفته، اردوهای دو یا سه روزه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود تا بازیکنان به هماهنگی لازم برای رقابت‌های پیش رو برسند.

وی با تأیید اینکه تیم ملی فوتسال در بهمن ماه به مصاف تیم صربستان می‌رود، اظهار داشت: با توجه با زمان فیفادی در بهمن ماه، قرار است با تیم ملی فوتسال صربستان در این کشور و در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه دو بازی دوستانه برگزار کنیم.

سرپرست تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان گفت: برای دیدار با صربستان با نظر سرمربی از بازیکنان جوان و باتجربه استفاده خواهد شد تا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شوند. ضمن اینکه لژیونرها هم با توجه به فیفادی‌ها می‌توانند طبق نظر سرمربی کنار تیم و در کنار بازیکنان دیگر حضور داشته باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.