مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت تیم پرسپولیس، نتیجه رقم خورده در دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس را عادلانه خواند.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل سپاهان در بازی عقب افتاده هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پرسپولیس در آن شرایط میزبانی سپاهان، خیلی خوب بازی کرد. بازی می‌توانست به سود پرسپولیس به پایان برسد، اما تساوی عادلانه بود.

وی در مورد اعتراض سپاهانی‌ها به پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس تصریح کرد: درست می‌گویند، چون قبل از خوردن توپ به دست بازیکن سپاهان، گادوین منشا روی خالد شفیعی مرتکب خطا شد و تصاویر تلویزیونی آن را به خوبی نشان داد، اما یک بار هم داوری به سود پرسپولیس باشد، چه اشکالی دارد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره مطرح شدن نام‌هایی برای جانشینی حمیدرضا گرشاسبی گفت: مدیریت گرشاسبی در یک سال و نیم اخیر، بدون تنش بوده اما او به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها باید جایش را به فردی دیگر بدهد. بسیاری از طلبکاران از جمله خودم، با بخشیدن بخشی از طلب، تسویه کردیم، اما زمان علی اکبر طاهری، بدهی‌های انباشته شد. در مجموع، مدیریت گرشاسبی خوب بود.

فنونی‌زاده ادامه داد: باشگاه پیشکسوتان تحصیل کرده زیادی دارد و نیازی نیست یک نفر از کارکنان باشگاه جانشین گرشاسبی شود. از مسعود سلطانی‌فر می‌خواهیم یک نفر از پیشکسوتان پرسپولیس که تحصیل کرده است را به عنوان مدیر پرسپولیس انتخاب کند. در این بین البته علی پروین هم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.