کریستیانو رونالدو به رقیب آرژانتینی‌اش توصیه کرد که در مقطعی از دوران بازیگری‌اش، بازی در سری A را هم تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، کریستیانو رونالدو در مصاحبه‌ای خواندنی با نشریه گاتزتا دلواسپورت و کوریره دلو‌اسپورت ایتالیا، از وضعیت خود در تیم یوونتوس و سری A‌ ابراز رضایت و به لیونل مسی توصیه کرد که بازی در کالچو را تجربه کند.

رونالدو که تابستان امسال رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا دلش برای لیونل مسی و رقابت با او تنگ نشده است، گفت: خیر... من در انگلیس و اسپانیا بازی کرده‌ام، همینطور در ایتالیا و پرتغال و با تیم ملی کشورم هم قهرمان شده‌ام. مسی اما هنوز در اسپانیا است. شاید او بیشتر به من نیاز داشته باشد. برای من زندگی یک چالش است و دوست دارم که مردم را شاد کنم. دوست دارم مسی یک روز به ایتالیا بیاید و مثل من این چالش را بپذیرد. با این حال اگر او در آنجا راضی است، من به تصمیمش احترام می‌گذارم. مسی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. من اما زندگی جدیدی را انتخاب کرده‌ام و از آن راضی‌ام.

رونالدو درباره یوونتوس و شانس قهرمانی این تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا هم گفت: بردن لیگ قهرمانان نباید برای یوونتوس به یک وسواس تبدیل شود هرچند این تیم بسیار قوی است.

ستاره پرتغالی بانوی پیر درباره اینکه چقدر توانسته به شرایط بازی در یووه و زندگی در کنار هم‌تیمی‌های جدیدش خو بگیرد، عنوان کرد: اسم بردن از چند بازیکن خاص بی‌انصافی در حق سایر بازیکنان است اما من می‌توانم بگویم که یوونتوس بهترین گروه از بازیکنانی بوده که من در جمع‌شان بازی کرده‌ام. اینجا ما یک تیم متحد هستیم. در سایر تیم‌ها بعضی بازیکنان خودشان را بالاتر از بقیه می‌دانستند اما اینجا همه بازیکنان خودشان را در یک سطح می‌دانند، فروتن هستند و می‌خواهند برنده باشند. اگر دیبالا یا مانژوکیچ گل نزنند، آنها از گلزنی سایر بازیکنان خوشحال می‌شوند و می‌خندند. برای من این جو دوست داشتنی است و وجود تفاوت (با تیم‌های قبلی) را احساس می‌کنم. اگرچه بازیکنان رئال مادرید هم فروتن هستند اما در یوونتوس فروتنی بازیکنان را بیشتر احساس می‌کنم. جو یوونتوس با رئال مادرید فرق دارد، اینجا ما مانند اعضای یک خانواده هستیم.

رونالدو در پاسخ به سؤالی درباره احتمال روبه‌رو شدنش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان تأکید کرد: برای من روبه‌رو شدن با رئال مادرید مانند سایر تیم‌هاست. گذشته‌ها گذشته و الان من به دنبال قهرمانی با یوونتوس هستم و می‌خواهم از اعتبار این تیم دفاع کنم و سایر چیزها اهمیتی ندارد. اگر مقابل رئال مادرید هم قرار بگیریم، سعی می‌کنم که با تمام توانم بازی کنم.

رونالدو درباره شایعه احتمال پیوستن دو هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید، مارسلو یا ایسکو به یوونتوس هم گفت: خبرهایی درباره پیوستن خامس، آسنسیو، بیل و ... هم شنیده‌ام اما راستش را بخواهید من فکر نمی‌کنم که یوونتوس به بازیکنان دیگری نیاز داشته باشد. با این حال برای مطلع شدن از این موضوع باید با رئیس باشگاه صحبت کنید. در آینده من نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. مارسلو بازیکنی قوی است و ما از ورود همه بازیکنان خوب استقبال می‌کنیم و مارسلو هم یکی از آنها است.

دارنده ۵ توپ طلا راجع به شرایط زندگی‌اش در ایتالیا اظهار داشت: زندگی در ایتالیا تا الان خوب بوده است. رسانه‌های این کشور همیشه به خوبی از من یاد می‌کنند، اگرچه من تازه به این کشور آمده‌ام. تورین قطعاً با مادرید متفاوت است. تورین شهری کوچکتر اما پرجاذبه است. مردم این شهر و هواداران باشگاهم را دوست دارم. یوونتوس تیمی فوق‌العاده و منظم است و از همان اولین روزی که به اینجا آمدم تحت تأثیر سختکوشی بازیکنانش قرار گرفتم. برای ترک رئال مادرید از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم که نام‌شان را فاش نمی‌کنم اما یوونتوس تیمی منسجم است، تیمی باقدمت که در سال‌های اخیر موفق بوده است. جو این ورزشگاه یوونتوس را می‌شناختم چون قبلاً هم چند بار در ایتالیا ومقابل همین یوونتوس بازی کرده بودم. نمی‌توانم با صد درصد اطمینان بگویم که به بهترین تیم دنیا پیوسته‌ام چون ۹ سال در رئال مادرید بازی کرده‌ام اما صد درصد مطمئنم که انتخابم درست بوده است. یووه از خیلی جهات با همه تیم‌ها فرق دارد حتی در شیوه رفتارش با من. توجه به همین جزئیات تفاوت‌های بزرگ را رقم می‌زند.

رونالدو در پایان گفت: منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس هر سه در کشورهای‌شان بهترین تیم‌ها هستند اما مسیری که می‌روند با هم فرق دارد. تیم‌های ایتالیایی به عنوان مثال بیشتر به دفاع کردن تمایل دارد در حالی که برخی چیزهای غیرفوتبال در اسپانیا آسان‌تر است. در ایتالیا تمرکز، تعهد و سختکوشی بازیکنان بیشتر است. در نهایت من فکر می‌کنم که سطح این لیگ‌ها شبیه یکدیگر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.