سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه فصل نقل و انتقالات نگران جابجایی مدیریتی در این باشگاه است و نمی داند چه کسی مسئول باشگاه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرخ پوشان روز گذشته در چهاردهمین بازی لیگ مقابل سپاهان به تساوی رسیدند در حالی که دغدغه این روزهای ایوانکوویچ ورود قدرتمندانه پرسپولیس به فصل نقل و انتقالات است.

حالا که کنار رفتن گرشاسبی از مدیریت باشگاه پرسپولیس قطعی شده ، تنها خواسته برانکو که در دیدار با مدیرعامل سرخ پوشان نیز بر آن تاکید داشت حفظ ساختار و ایجاد کمترین تغییرات در این باشگاه است تا فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات تحت تاثیر قرار نگیرد.

گرشاسبی در این زمینه مدیر موفقی بود خصوصا در شرایطی که با وجود محرومیت توانست ۴ بازیکن جدید را پیش از فصل جذب کند و حالا در خواست برانکو حفظ تیم مدیریتی فعلی و تثبیت موقعیت این باشگاه به منظور ادامه فعالیت در نقل و انتقالات است.

گفته می شود گرشاسبی که خواستار جانشینی یکی از معاونین خودش در مدیریت این باشگاه است به برانکو قول داده در صورت انتخاب احتمالی ایرج عرب یا حسین خبیری به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس، کمترین حاشیه و مشکلی برای سرخپوشان ایجاد نشود و پرسپولیس با حفظ ثبات به فعالیت خودش همچون دو فصل گذشته ادامه بدهد.

طبیعتا سرمربی پرسپولیس هم شناخت چندانی از گزینه های جدید مدیریت این باشگاه ندارد اما در راستای حفظ ساختار فعلی تیمش از مدیرعامل بازنشسته این باشگاه درخواست کرده تدبیری اندیشیده شود تا با ورود مدیرانی که از خارج این باشگاه به صندلی مدیریت پرسپولیس نزدیک می شوند در آستانه حساس ترین مقطع فصل ثبات و آرامش موجود را از دست ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.