کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از کارشناسان داوری بد صحبت می‌کنند و با این نوع قضاوت کردن فضا را علیه تیم ما متشنج می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال حسینی در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی یک دیدار نفس گیر و حساس بود و هر دو تیم بازی محکمی ارائه دادند. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و متاسفانه ۳ امتیاز بازی را از دست دادیم.

کاپیتان سرخ پوشان که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می کرد، با اشاره به حواشی پیش آمده در اصفهان بیان داشت: اگر بازیکنان، باشگاه و هواداران ما سکوت می کنند، دیگران نباید از این سکوت و نجابت ما سوء استفاده کنند و در شهرهای مختلف هر بلایی که می‌خواهند سر ما بیاورند. متاسفانه در اصفهان هم مثل خیلی جاهای دیگر برخوردی از سوی هواداران مقابل با ما شد که در شان فوتبال ما نیست.

وی افزود: من هم از باشگاه پرسپولیس می‌خواهم که در این باره صحبت کند و موضع خود را اعلام کند و هم از سازمان لیگ می خواهم که جلوی این رفتار ها را بگیرند. هواداران ما در فینال آسیا فرهنگ بالای خود را نشان دادند و ثابت کردند که هرگز حاشیه ساز نیستند.

حسینی در خصوص تقدیری که در اصفهان از وی شد خاطرنشان ساخت: از روزی که از تیم ملی خداحافظی کردم، مردم و هواداران در همه جا به من لطف داشتند و دارند. من از باشگاه سپاهان که در این بازی از من تقدیر کرد نهایت تشکر را دارم. از امیر قلعه نویی که در تیم ملی مربی ام بود و برای من سنگ تمام گذاشت هم تشکر می کنم. قلعه نویی در تیم ملی به من بازی داد و پای من ایستاد.

مدافع سرخ پوشان در خصوص اشتباه فغانی در اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم گفت: اگر مبنا خطای منشا روی مدافع سپاهان باشد، لحظه‌ای قبل از آن هم مدافعان سپاهان داشتند کامیابی نیا و مصلح را هل می‌دادند. بازی فوتبال به خصوص در دیدارهای حساسی مثل این بازی درگیری زیاد است. هر درگیری را که نباید خطا اعلام کرد. در همان صحنه‌ای که کی‌روش پاس گل داد، قبل از پاس گل با آرنج به صورت من کوبید. داور باید آنجا هم خطای مهاجم پرسپولیس را می گرفت.

وی افزود: متاسفانه برخی از کارشناسان بد صحبت می‌کنند و فضا را برای تیم ما متشنج می‌کنند. آنها فقط یک لحظه از فیلم را که در فضای مجازی پخش شد ملاک قضاوت قرار می‌دهند که این درست نیست. در یک بازی حساس مثل بازی سپاهان و پرسولیس که هر دو تیم برای قهرمانی تلاش می‌کنند این درگیری ها زیاد است و همه آنها را نباید خطا گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.