مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد و باید می‌دیدیم اگر داور دقایق آخر برای پرسپولیس پنالتی نمی‌گرفت و سپاهان پیروز می‌شد باز هم برانکو از داوری رضایت داشت.

مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره دیدار روز گذشته سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: از لحاظ فنی در بازی دیروز سپاهان واقعی و همیشگی را ندیدیم. البته پرسپولیس هم خیلی خوب نبود و هیچ‌کدام از دو تیم موقعیت گل آن‌چنانی نداشتند و یک دلیل آن هم شاید حساسیت بالای بازی بود، ولی به هر ترتیب ما دیروز باید پیروز از زمین بیرون می‌آمدیم.

وی ادامه داد: ما خیلی نمی‌توانیم درباره بازی دیروز بحث فنی داشته باشیم. ما در یک جنگ نابرابر و ناسالم دست و پا می‌زنیم. شما نگاه کنید بعد از بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن آقای برانکو فرار رو به جلو کرده و درباره ناداوری‌ علیه تیمش صحبت می‌کند. چهار بازی آخر پرسپولیس را مقابل حریفانش بررسی کنید متوجه می‌شوید که چقدر داوری‌ها به نفع پرسپولیس بوده است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: بازی با پیکان روی گل اول پرسپولیس داور خطایی روی عالیشاه گرفت که خطا نبود. در بازی با ماشین‌سازی یک پنالتی به ضرر پرسپولیس گرفته نمی‌شود و در دقایق آخر همان بازیکنی که مرتکب پنالتی شده گل می‌زند. در بازی با تراکتورسازی گل سالم آنها به اشتباه آفساید اعلام می‌شود و در بازی دیروز هم که یک پنالتی اشتباه برای پرسپولیس گرفته می‌شود در حالی که قبل از آن روی خالد شفیعی خطا شده بود. گل سپاهان هم اگر از فاصله ۳۰ متری به ثمر نمی‌رسید حتماً راهی پیدا می‌کردند که مردود اعلام کنند!

تابش خاطرنشان کرد: شما چهار بازی آخر پرسپولیس و سپاهان را نگاه کنید، ببینید چند امتیاز به پرسپولیس دادند و چند امتیاز از سپاهان گرفتند. تمام اتفاقاتی که برای ما افتاده است برعکس آن برای پرسپولیس پیش آمده و باید بگویم با این شرایط ما شاهکار کردیم که در صدر جدول هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: مؤثرترین بازیکن ما (کی‌روش استنلی) را هم اخراج کردند. داور در صورتی خطای مهاجم ما را اعلام کرد که او با بازیکن پرسپولیس یک متر فاصله داشت. یک نکته‌ای را هم باید بگویم که پیش از شروع بازی اطلاعاتی به ما دادند که بازیکنان پرسپولیس گفتند کاری می‌کنند که کی‌روش اخراج شود. حتی این موضوع که می‌گویند قبل از به ثمر رسیدن گل سپاهان کی‌روش روی سیدجلال خطا کرده است، درست نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره صحبت‌های برانکو پس از بازی درباره داوری عنوان کرد: طبیعی است که برانکو از داوری راضی باشد. باید می‌دیدیم اگر داور دقایق آخر برای پرسپولیس پنالتی نمی‌گرفت و سپاهان پیروز می‌شد باز هم برانکو از داوری رضایت داشت. من امیدوارم در نیم‌فصل دوم عدالت برقرار شود و این‌طور نباشد که همه تیم‌ها برای دومی بجنگند.

تابش درباره ترقه‌ و نارنجک‌هایی که در ورزشگاه زده شد، گفت: نمی‌دانم چه بگویم، این موضوع آفتی است که وجود دارد، اما باید بگویم اولین ترقه را هم هواداران پرسپولیس در ورزشگاه زدند و باید بررسی کنیم و این مشکل را حل کنیم تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی در پایان درباره تقدیر از سیدجلال حسینی عنوان کرد: سیدجلال یکی از بازیکنان باتعصب و با اخلاق ما بوده و دو قهرمانی هم با سپاهان داشته است. قدردانی از حسینی به عنوان کاپیتان تیم ملی و بازیکنی که ۱۱۵ بازی ملی دارد، بود و ارتباطی به رقابت ما با پرسپولیس در لیگ نداشت.

تساوی سپاهان و پرسپولیس با دو اخراجی؛ شکست‌ناپذیرها، شکست ناپذیر ماندند

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )