برنامه بازی‌های جام جهانی باشگاه‌ها با مشخص شدن چهره نماینده آمریکا لاتین کامل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، با قهرمانی تیم فوتبال ریورپلاته در جام لیبرتادورس، چهره هر ۷ تیم حاضر در جام جهانی باشگاه‌های سال ۲۰۱۸ که در ماه میلادی جاری در امارات برگزار می‌شود، مشخص شد.

بر این اساس جام جهانی باشگاه‌ها با مصاف تیم العین امارات به عنوان نماینده کشور میزبان و ولینگتون، قهرمان باشگاه‌های اقیانوسیه در تاریخ ۱۲ دسامبر (چهارشنبه) آغاز می‌شود. برنده این بازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم اسپرانس اسپورتیو تونس (قهرمان باشگاه‌های آفریقا) خواهد رفت که این بازی در تاریخ ۱۵ دسامبر (شنبه هفته آینده) برگزار می‌شود. در بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی هم که در همان روز برگزار می‌‌شود، تیم کاشیما آنتلرز ژاپن قهرمان لیگ قهرمانان آسیا مقابل چیوا گوادالاخارای مکزیک قهرمان جام باشگاه‌های منطقه کونکاکاف قرار می‌گیرد.

برنده بازی اول مرحله یک چهارم نهایی در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر) مقابل ریورپلاته آرژانتین به میدان می‌رود، تیمی که شب گذشته (یکشنبه) با غلبه بر بوکا جونیورز قهرمان جام لیبرتادورس شد. در همین روز بازی تعیین پنجم هم میان بازندگان مرحله یک چهارم نهایی انجام می‌شود.

برنده بازی دوم مرحله یک چهارم نهایی هم ۲۸ آذر مقابل رئال مادرید قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود.

پرونده جام جهانی باشگاه‌ها در تاریخ ۲۲ دسامبر (یک دی) با برگزاری بازی فینال بسته می‌شود. پیش از این بازی البته، تیم‌های بازنده مرحله نیمه نهایی برای تعیین تیم‌ سوم و چهارم به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.