تیم فوتسال عربستان به مرحله نهایی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا راه یافت. میزبانی مرحله نهایی بر عهده ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا در مناطق مختلف قاره آسیا به اتمام رسید و چهره تیم های صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شد. مرحله نهایی خردادماه سال ۹۸ به میزبانی ایران در شهر تبریز برگزار می شود.

یکی از تیم های صعود کننده به مرحله نهایی تیم عربستان است که با برد پرگل ۱۰ بر ۳ مقابل بحرین در دیدار پلی آف، سهمیه حضور در مرحله نهایی را کسب کرد. عربستان باوجود مشکلاتی که در عرصه ورزش و حضور در ایران ایجاد کرده است، باید ۶ ماه دیگر عازم کشورمان شود!

بعد از اتفاقات چند سال پیش، عربستانی ها به بهانه نبود امنیت از حضور در ایران خودداری کردند و بازی تیم های دو کشور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در کشور بی طرف برگزار می شود.

بزرگترین غایب مرحله نهایی کشور ازبکستان است که نتوانست در منطقه آسیای مرکزی در رقابت با قرقیزستان و تاجیکستان جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

اسامی تیم های صعود کننده به مرحله نهایی فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا به میزبانی ایران به این شرح است:

آسیای مرکزی: قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان

غرب آسیا: لبنان، عراق، عربستان

شرق آسیا: ژاپن، چین تایپه

آسه‌آن: تایلند، ویتنام و اندونزی

تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در اولین دوره این مسابقات که در سال ۲۰۱۷ در تایلند برگزار شد به عنوان قهرمانی رسید و سهمیه المپیک جوانان را از آن کشورمان کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.