دود ناشی از پرتاب نارنجک در ورزشگاه نقش جهان اصفهان این سؤال را به ذهن می‌آورد که نارنجک‌ها چگونه وارد ورزشگاه شده‌اند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، پیش بینی می‌شد دیدار سپاهان و پرسپولیس با حواشی زیادی همراه باشد. همیشه همین‌طور بوده، این بار هم با توجه به شرایط دو تیم در جدول همین‌طور شد. از کری‌خوانی معمول پیش از بازی گرفته تا خط و نشان کشیدن‌ در فضای مجازی. قبل از بازی هم سنگ‌‌اندازی به اتوبوس پرسپولیس حاشیه‌ها را به اوج خود رساند. کاری زشت و ناپسند که جای هیچ‌گونه دفاعی ندارد و باید آن را تقبیح کرد و فقط این سؤال را پرسید که کسی که به سمت اتوبوس تیم حریف سنگ می‌اندازد، پیش خودش چه فکری می‌کند؟

برگزاری بازی در ورزشگاه تازه بازسازی شده نقش جهان اصفهان بر جذابیت بازی اضافه می‌کرد اما هیچ‌کس نمی‌دانست و پیش‌بینی نمی‌کرد که ورزشگاه قرار است به میدان جنگ تبدیل شود. مدت‌هاست که شاهد کاهش پرتاب نارنجک در ورزشگاه‌ها هستیم اما روز گذشته ورزشگاه نقش جهان پر شده بود از دود ناشی از پرتاب نارنجک. حال سؤال این است که این نارنجک‌ها چگونه وارد ورزشگاه شده‌اند؟ مگر تماشاگران پیش از ورود به ورزشگاه مورد بازرسی بدنی قرار نمی‌گیرند؟

اگر یکی از این نارنجک‌ها به یک نفر برخورد می‌کرد، چه اتفاقی رخ می‌داد؟ مگر یادمان رفته چند سال پیش، در همین اصفهان و در همین بازی سپاهان و پرسپولیس، پرتاب نارنجک، چشم سرباز احمدی را از او گرفت؟ مگر از یاد برده‌ایم که همین امسال در دیدار فینال جام حذفی چشم هوادار استقلال آسیب دید؟ مگر فوتبال چقدر ارزش دارد که پای سنگ و نارنجک را به میان می‌کشیم؟

اگر یک سنگ یا یک نارنجک باعث صدمه دیدن فردی شود چه کسی جوابگو خواهد بود؟ مگر ورزشگاه نقش جهان، دروازه بزرگ شهر است که کسی نمی‌تواند تماشاگران را کنترل کند؟ چه کسی مسئول این اتفاقات است و کم‌کاری در کدام بخش باعث شد ورزشگاه نقش جهان پر از دود ناشی از انفجار نارنجک شود؟ چه زمانی قرار است فوتبال ایران از این اتفاقات پاک شود؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.