ستاره سوئدی سابق تیم فوتبال میلان معتقد است دست‌های پشت پرده در انتخاب هافبک رئال مادرید به عنوان برنده توپ طلا نقش داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید در موفقیت لوکا مودریچ برای غلبه بر لیونل مسی و بردن توپ طلای ۲۰۱۸ نقش داشته است.

مهاجم تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی در گفت‌و‌گو با شبکه فاکس اسپورتس اشاره‌ای به رقابت ۱۰ ساله لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای توپ طلا داشت و گفت: حالا می‌فهمیم که این فلورنتینو پرس بوده است که برای بردن توپ طلا با لیونل مسی رقابت می‌کرد نه رونالدو.

در یکی دو فصل اخیر از جمله فصل گذشته که رونالدو برنده توپ طلا شد، شائبه‌هایی درباره نفوذ فلورنتینو پرس برای تعیین برنده مهمترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال وجود داشت و ایبرا هم باور داد که فلورنتینو پرس دلیل پیروزی دوباره یکی از بازیکنان رئال مادرید برای تصاحب توپ طلا است.

نشریه فرانس فوتبال از دو سال پیش که راه خود را از فیفا جدا و مجدداً به صورت یک سازمان مستقل توپ طلا را اهدا کرد، بهترین بازیکن جهان را با آرای خبرنگاران منتخب خود در هر یک از کشورهای جهان معرفی می‌کند و امسال مودریچ را با توجه به موفقیت‌های او در رده باشگاهی (فتح لیگ قهرمانان اروپا به همراه رئال مادرید) و ملی (نایب قهرمانی جام جهانی۲۰۱۸ با کرواسی) شایسته توپ طلا دانست. این در حالی بود که لیونل مسی در رده پنجم شایسته‌ترین بازیکنان برای کسب این جایزه قرار گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.