با توجه به تکمیل ظرفیت جایگاه‌های هواداری ورزشگاه نقش‌جهان، حدود ۸ هزار هوادار سپاهان در پشت درب حضور داشتند و نیروهای امنیتی مانع حضور آن‌ها به ورزشگاه شدند، این در حالی است که هواداران حاضر در بیرون ورزشگاه با شکستن درب ورودی وارد استادیوم شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حواشی پیش از دیدار ۲ تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در بازی معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به شرح زیر است:

* طلایی‌پوشان از لحظاتی پیش برای تمرین وارد میدان شدند و این در حالی است که سرخ‌پوشان با تاخیر زیادی نسبت به تیم سپاهان برای تمرین در زمین حاضر شدند.

* محرم نویدکیا بازیکن سابق و کاپیتان تیم سپاهان ساعاتی قبل از شروع دیدار وارد زمین شد و با چرخش به دور زمین مورد استقبال گسترده هواداران این تیم قرار گرفت.

* در زمان ورود بازیکنان پرسپولیس به زمین مسابقه برای تمرین پیش از بازی، هواداران سپاهان پرچم کشور ژاپن را به دست گرفتند و این حکایت از تمام نشدن این حاشیه دارد.

* با توجه به تکمیل ظرفیت جایگاه‌های هواداری ورزشگاه نقش‌جهان، حدود ۸ هزار هوادار سپاهان در پشت درب حضور داشتند و نیروهای امنیتی مانع حضور آن‌ها به ورزشگاه شدند، این در حالی است که هواداران حاضر در بیرون ورزشگاه با شکستن درب ورودی وارد استادیوم شدند.

* با توجه به شکستن درب ورودی استادیوم توسط هواداران سپاهان، راهروهای جایگاه هوادارای این تیم مملو از جمعیت شده است و امکان تردد در آن‌ها وجود ندارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )