پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در سه بازی اخیر، استقلال به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده و روند رو به رشدی دارد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز جمعه استقلال برابر سپیدرود رشت گفت: آبی پوشان در چند هفته اخیر بازی به بازی بهتر شده اند و حس بردن در بین بچه ها بوجود آمده است. با توجه به شرایط روحی روانی خوبی که بازیکنان پیدا کرده اند راحت تر گل می زنند و توانسته اند بازی رو به جلو خوبی ارائه کنند.

وی افزود: استقلال به یک ثبات نسبی دست پیدا کرده و با توجه به اینکه تقریبا ترکیب اصلی خود را بدست آورده این روزها هم خوب بازی می کند و هم امتیازات را از آن خود می کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص سپیدرود رشت هم گفت: این تیم با علی کریمی بهتر از گذشته شده است. زمانی که کریمی به این تیم آمد سپیدرود دچار هرج و مرج بود و شرایط خوبی نداشت اما حالا از تجربه کریمی استفاده کرده و روز به روز بهتر شده است.

ورمزیار در ادامه افزود: یکی از مشکلاتی که استقلال مقابل سپیدرود رشت خواهد داشت بازی در زمین چمن مصنوعی است که استقلالی ها تجربه زیادی در این خصوص ندارند و امیدوارم بتوانند آخرین تمرین خود را در دیدار برابر سپیدرود را در چمن مصنوعی انجام داده تا بازیکنان با شرایط این نوع چمن تطبیق پیدا کنند زیرا نوع بازی در چمن مصنوعی با طبیعی بسیار متفاوت است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان می توانند دو دیدار بعدی خود را برابر سپیدرود رشت و پدیده مشهد با پیروزی پشت سر بگذارند، افزود: به اعتقاد من رود کاری تیمی استقلال خوب شده است. بازیکنان درک متقابلی از هم دارند، ترکیب تقریبا ثابت شده و این توانسته کمک مفیدی به نتیجه گیری استقلال داشته باشد.

وی در مورد عملکرد استقلال در نیم فصل اول ادامه داد: آبی پوشان مانند هوای بهاری بودند، در ابتدای فصل، شروع خوبی نداشتند، چند بازی خوب بودند دوباره افت کردند و دوباره روند رو به رشد پیدا کردند. سرمربی استقلال اگر می خواهد یک روند ثابت را در نیم فصل دوم داشته باشد باید هم در جذب بازیکن وسواس و دقت زیادی به خرج داده و هم بازیکنان را به خدمت بگیرد که نیمکت نشین نشوند. آبی پوشان مقابل نفت آبادان و استقلال خوزستان امیدوارانه بازی کردند اما در مجموع عملکرد آنها در نیم فصل اول دچار نوسان زیادی بود و امیدوارم نیم فصل دوم چنین اتفاقی رخ ندهد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سئوال که در فصل نقل و انتقالات در نیم فصل، آبی پوشان در چه پست هایی دچار ضعف هستند، گفت: استقلال تقریبا تیم کاملی است البته یک مقدار به ترمیم نیاز دارد که مطمئنا با پیوستن مصدومانی که از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده شرایط بهتر خواهد شد و امیدوارم شفر یک هافبک خلاق را به خدمت بگیرد تا بتواند عملکرد خوبی در نیم فصل دوم داشته باشد.

ورمزیار در مورد بازگشت جباروف به استقلال تصریح کرد: امیدوارم حضور جباروف به استقلال واقعیت پیدا کند. او یکی از بهترین های آسیا است که سال گذشته هم نقش بسیار موثری در موفقیت های استقلال داشت و حضور او می تواند خط هافبک استقلال را پرقدرت تر از قبل کند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال اگر بتواند برابر سپیدرود و پدیده مشهد به پیروزی برسد می تواند با تعطیلات طولانی که به دلیل اردوهای تیم ملی برای حضور موفق در جام ملت های آسیا تمرینات منظم و آماده سازی کاملی را انجام داده تا بتواند شروعی پرقدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.