پیشکسوت آبی پوشان گفت: فاصله امتیازات در بالای جدول کم است و فرصت کافی برای استقلال هست تا به کورس قهرمانی بازگردد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آبی پوشان در هفته‌های گذشته بازی‌های نسبتا خوبی انجام داده و با نتایج خوبی که گرفتند کارشان را تکمیل کردند. برای همین انتظار می رود سپیدرود هم در رشت مغلوب استقلال شود.

پیشکسوت آبی‌ها بیان داشت: به نظر می‌رسد شفر ترکیب دلخواهش را پیدا کرده و در دو سه هفته اخیر هم کمترین تغییرات را در این تیم شاهد بودیم. یکی از عوامل موفقیت تیم در این هفته ها همین ثبات در ترکیب است.

نوری تصریح کرد: نباید به جایگاه سپیدرود در جدول نگاه کرد و این تیم را دست کم گرفت. آنها در هفته‌های گذشته بازیهای خوبی انجام داده و نتایج جالبی هم گرفته‌اند. بازی با این تیم چندان ساده نیست اما در عین حال انتظار می‌رود که استقلال با دست پر از رشت به تهران بازگردد.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: البته این را هم در نظر داشته باشیم که بسیاری از بازیکنان استقلال هم به تازگی با جو و شرایط این تیم آشنا شده و از شرح وظایف شان درک خوبی پیدا کرده‌اند و این هم یکی از عواملی است که به ارتقای سطح کیفی کار شاگردان شفر کمک کرده است.

وی در خصوص شانس قهرمانی آبی پوشان برای این فصل اظهار داشت: فاصله امتیازات خیلی نگران کننده نیست و شک نکنید در نیم فصل دوم رقابت بسیار داغی برای قهرمانی در خواهد گرفت و تیم استقلال هم در این رقابت داغ حضوری فعال دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.