رشت- مربی سپیدرود رشت با اشاره به دو بازیکن مصدوم و محروم برای بازی سخت فردا برابر استقلال تهران از هواداران خواست تا همانند همیشه از این تیم حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا امامی‌فر ظهر پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران با اشاره به بازی سخت فردا در برابر این تیم، اظهارکرد: در این دیدار روی حضور هواداران پرشور سپیدرود رشت حساب باز کرده‌ایم.

وی به روند رو به رشد سپیدرود رشت در چهار بازی گذشته اشاره کرد و افزود: تیم فوتبال استقلال تهران نیز در ابتدای فصل با مشکلاتی روبه رو بود که با گذشت زمان رفع و در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می برد.

مربی سپیدرود رشت در ادامه با بیان اینکه بعداز بازی‌های خوب هفته‌های گذشته در حال حاضر سپیدرود به یک آرامش نسبی رسیده است، گفت: امیدواریم در بازی فردا با حمایت پرشور هوادارانمان بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی همچنین به بازیکنان مصدوم و محروم سپیدرود برای بازی فردا برابر استقلال نیز اشاره و بیان کرد: علی عباسی را به دلیل مصدومیت و میلاد شیخ سلیمانی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

امامی‌فر با اشاره به جدایی دو بازیکن در روزهای گذشته از تیم سپیدرود، تصریح کرد: جدایی این دو بازیکن به صورت توافقی بوده و باشگاه برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کند تا بهترین ابزار را در اختیار داشته باشد.

وی همچنین به سه جای خالی در لیست تیم سپیدرود رشت اشاره و اظهارکرد: کادر فنی چند بازیکن را درنظر دارد که با بررسی شرایط مالی و نیاز در نیم فصل دوم بهترین آنها را برای حضور در تیم سپیدرود انتخاب می کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )