رشت- تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران در هفتمین جدال خود فردا از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند که در این دیدار علی کریمی به فکر انتقام شکست بازی قبل از شفر است.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و استقلال تهران در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس در حالی به مصاف هم می روند که این دیدار هفتمین رویارویی این دو تیم در تاریخ فوتبال ایران است.

نخستین جدال سپیدرود رشت و استقلال تهران در سال ۱۳۵۹ در قالب دیداری دوستانه در رشت رقم خورد که سپیدرودی‌ها با حساب ۳ بر صفر به پیروزی رسیدند.

سال ۱۳۷۱ نیز این دو تیم در قالب لیگ آزادگان به مصاف هم رفتند که در دیدار رفت در رشت دو تیم به تساوی رضایت داده و در بازی برگشت این استقلالی‌ها بودند که با یک گل به برتری دست یافتند. چهارمین دیدار دو تیم از آنجایی که سپیدرود به دسته پایین تر لیگ آزادگان سقوط کرده بود در جام بین المللی خزر اتفاق افتاد که دو تیم بدون گل در این بازی نیز به تساوی رسیدند.

تازه‌ترین مصاف دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران در بازی‌های لیگ برتر سال گذشته انجام شد که در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم رفته که در هر دو دیدار استقلال تهران با نتایج ۲ بر ۱ در رشت و پیروزی قاطع ۳ بر صفر در تهران به پایان رسید.

از نکات جالب توجه دیدارهای بازی برگشت سال گذشته و دیدار فردای این دو تیم حضور شفر و کریمی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این دو تیم است. حال باید منتظر ماند و دید آیا یاران علی کریمی قادر به جبران شکست سنگین فصل گذشته و انتقام از وینفرد شفر آلمانی خواهند بود و پس از ۳۸ سال پیروزی دیگری را در کارنامه خود ثبت می کنند.

تدابیر و برنامه های ویژه برای سپیدرود و استقلال در زیر باران

دو تیم سپیدرود رشت و استقلال تهران فردا (جمعه) ۱۶ آذر از ساعت ۱۵ عصر در ورزشگاه سردار جنگل رشت دو تیم سپیدرود و استقلال به مصاف هم می روند. از روزهای گذشته مسئولان برگزاری این مسابقات تمهیدات ویژه‌ و هماهنگی‌های لازم را برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه انجام داده‌اند.

با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان به دو تیم برای حضور در ورزشگاه و دیدن بازی از نزدیک و همچنین مشکلات موجود در مسیر منتهی به ورزشگاه سردار جنگل که به رغم وعده‌های داده شده از سوی مسئولان قرار بود برای فصل جاری رفع شود پلیس راهور گیلان تمهیدات لازم برای جلوگیری از ترافیک و ایجاد مشکل درنظر گرفته شده است.

همچنین با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان مبنی بر بارش باران و کاهش دمای هوای این استان طی امروز و فردا تدابیر و برنامه‌های لازم برای بارش احتمالی باران در ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

براساس خبرهای شنیده شده از اردوی استقلال تهران مصدومیت «فرشید باقری» هافبک موثر آبی پوشان پایتخت در هفته‌های اخیر برطرف شده و برابر سپیدرود رشت به میدان می رود.

در طرف مقابل تیم سپیدرود رشت میزبان این بازی درخط میانی خود «علی عباسی» و همچنین به احتمال فراوان «حسین کعبی» را به علت مصدومیت همراه نخواهد داشت ولی گفته شده سایر مصدومان این تیم در شرایط بازی قرار گرفته اند.

همچنین کاروان استقلال تهران که قرار بود روز گذشته پس از انجام تمرین سبک در تهران و صرف ناهار با دو دستگاه اتوبوس به سمت رشت حرکت کنند با تأخیر امروز وارد این شهر می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.