رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با رقابت حساس دو تیم ملوان انزلی و شهرداری سیرجان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا (جمعه) با برگزاری شش دیدار آغاز خواهد شد. ابتدا قرار بود مسابقات از ۲۵ آبان شروع به کار کند اما به دلیل حضور تیم‌های ملی در رقابت‌های مقدماتی آسیا و تورنمنت کافا رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با تاخیر آغاز می‌شود.

در یکی از مهم ترین بازی‌های هفته ابتدایی؛ تیم ملوان انزلی، پرافتخارترین تیم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان پس از دو سال غیبت در مسابقات حاضر و رو در روی تیم سیرجان، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها قرار خواهد گرفت. تیم سیرجان که اکثر ملی پوشان فوتبال را در اختیار دارد در خانه میزبان مریم ایراندوست و شاگردانش خواهد بود و رویایی رو یی این دو تیم از حساسیت بالایی برخودار است.

تیم شهرداری بم، قهرمان دوره گذشته نیز این هفته میهمان تیم پارس جنوبی در بوشهر است، پارس جنوبی عنوان نهمی فصل گذشته را کسب کرده است و کار سختی در شروع رقابت‌ها در پیش دارد.

در دیگر بازی مهم هفته، تیم راه یاب ملل سنندج که با استفاده از بازیکنان بومی خود موفق شد عنوان سومی فصل گذشته رقابت‌ها را به دست آورد در شیراز میهمان تیم خلیج فارس شیراز است که به تازگی وارد مسابقات لیگ برتر شده است.

برنامه دیدارهای هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان:

* خلیج فارس شیراز- راه یاب ملل مریوان – ساعت ۱۰ – ورزشگاه ستغیب شیراز

* شهرداری سیرجان- ملوان بندر انزلی– ساعت ۱۰ – ورزشگاه تختی سیرجان

* پارس جنوبی بوشهر-شهرداری بم– ساعت ۱۰ – ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر

* سپیدار مازندران-ذوب آهن اصفهان– ساعت ۱۰ – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

* پالایش گاز ایلام- همیاری آ. غربی– ساعت ۱۰ – ورزشگاه عدالت ایلام

* فولاد مبارکه سپاهان- آذرخش تهران– ساعت ۱۰ – ورزشگاه صفائیه مبارکه

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.