رشت- مهاجم سپیدرود با تاکید بر دیدار حساس و سخت برابر استقلال تهران، گفت: این دیدار برای سپیدرود رشت با توجه به شرایط جدول حکم یک فینال را دارد.

محمد غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط خاص میزبانی در رشت و بازی روز جمعه این تیم برابر استقلال تهران، بیان‌کرد: ما میزبان هستیم و باید سه امتیاز را در خانه نگه داریم. با توجه به شرایط جدول این دیدار برای ما در حکم فینال است.

وی در رابطه با فسخ قرارداد و جدایی امین منوچهری، مهاجم سپیدرود رشت در روزهای گذشته، افزود: این بازیکن در مدت زمان حضور خود در تیم سپیدرود زحمات زیادی برای این تیم کشیده که به عنوان یکی از اعضای تیم سپیدرود از وی تشکر می کنم.

مهاجم سپیدرود رشت ادامه داد: با انجام این بازی نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر تمام و فرصتی مناسب برای آماده‌سازی تیم فراهم می شود. علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود برنامه‌های بسیاری برای تقویت باشگاه دارد.

غلامی همچنین به پیشرفت و روند رو به رشد خود اشاره کرد و افزود: همیشه تلاش کرده‌ام با تمرینات مستمر شرایط مطلوبی را برای خود به وجود آوردم.

وی در ادامه با تاکید براینکه می‌خواهد در بازی برابر استقلال عملکرد خوبی به نمایش بگذارد، اظهارکرد: تمام تلاش خود را انجام می دهم که بازی خوبی از خود به نمایش بگذارم و بهترین بازیکن میدان باشم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )